X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

WeAreMedia kończy współpracę z InPost

WeAreMedia kończy współpracę z InPost

reklama


InPost i Paczkomaty 24/7 są obecne w wielu kanałach social media. Polem działań obu marek jest zarówno blogosfera, jak i serwisy społecznościowe. Paczkomaty 24/7 są jedną z najpopularniejszych stron firmowych w polskojęzycznej części Facebooka. Wysoką pozycję w serwisie zapewniło marce Paczkobranie. Konkurs – nagrodzony w ubiegłym tygodniu na Mixx Awards – został przygotowany i zrealizowany przez agencję WeAreMedia, która jeszcze do niedawna odpowiadała za komunikację.

– Od 5. listopada b.r. nasza agencja nie reprezentuje marek InPost i Paczkomaty w mediach społecznościowych – mówi Tomasz Olejnik z WeAreMedia. – Wypowiedzieliśmy umowę o współpracy w tym zakresie. Powodem decyzji są istotne różnice w wizji komunikacji marketingowej.

  • Adam Szczesnak

    Niektóre rozstania wychodzą wszystkim na dobre :-) Akcje organizowane dla Paczkomatów przez  WeAreMedia są podręcznikowymi przykładami “jak nie zdobywać fanów” i jak nie działać w Social Media. Na szczęście wygląda na to, że i klient i agencja  WeAreMedia uczą się na błędach

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail