X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Nowości i zmiany na Facebooku

Nowości i zmiany na Facebooku

reklama


W ramach nowych opcji importu kontaktów do nowo założonych fanpage’ów można je importować z listy pliku lub poprzez wyszukiwarkę kontaktów – obie opcje dostępne są z pozycji w zakładce marketingowej – „Powiedz swoim fanom.”

Facebook zyskuje na popularności wśród sklepów internetowych i serwisów zakupowych. Z opcji integracji sklepu z Facebookiem skorzystała już ponad połowa takich witryn znajdująca się na liście top 25 najpopularniejszych sklepów i serwisów, jak eBay, Levi’s czy Amazon.

Nowa opcja „Oznacz Facebook stroną główną” umożliwia użytkownikom jeszcze łatwiejszy dostęp do serwisu społecznościowego i bieżące utrzymywanie kontaktu ze znajomymi.

Pojawiła się także nowa opcja dzielenia się treściami ze znajomymi poprzez przycisk sugerowania treści do polubienia. Odtąd w osobnym boksie nie tylko wyświetla się powiadomienie, kto ze znajomych lubi daną treść, ale także można dzięki niemu bezpośrednio przesyłać treści na tablice znajomych.

Facebook testuje także obecnie nową wtyczkę do rejestracji, dzięki której użytkownicy będą mogli łatwiej rejestrować się na stronach, a właściciele stron będą mogli wybrać rodzaje informacji, jakie zostaną wprowadzone automatycznie z poziomu Facebooka.

Kolejna zmiana na Facebooku to zupełnie nowy wygląd profili. Pojawiają się w nim informacje, które wcześniej były wyświetlane w innych miejscach lub nie znajdowały się bezpośrednio w profilu, np. podświetlanie najważniejszych znajomych lub członków rodziny, wprowadzono opcję tworzenia grup znajomych, udostępniania projektów z pracy czy nowe opcje udostępniania zdjęć.

Facebook pracuje aktualnie nad narzędziem do importowania kontaktów z innych usług pocztowych, niż te, które udostępniają najpopularniejsze serwisy. Być może już wkrótce Facebook będzie miał dostęp do kont pocztowych użytkowników, które nie zostały utworzone w u takich gigantów, jak AOL, Gmail, Yahoo czy Hotmail.

Pojawiły się niejasności wokół zmian listy znajomych powiązanej ze zmianami profili. Nowa opcja umożliwiania klasyfikację znajomych nie została dobrze omówiona, co spowodowało lawinę pytań ze strony skonfudowanych użytkowników.

Wraz z wprowadzeniem nowych profili na Facebooku pojawił się szereg poradników dotyczących personalizacji ustawień. Wielu użytkowników wykazuje się pomysłowością w tworzeniu rozbudowanych profili, pojawiają się także możliwości dla firm zajmujących się kreacją.

Facebook przyjął strategię wczesnego wypuszczania produktów, które są jeszcze niekompletne i niesprawdzone. Choć ten model jest ryzykowny i nie sprawdza się w przypadku konkurencji, to w przypadku Facebooka okazuje się być na razie opłacalny.

Ponad 200 mln osób używa Facebooka poprzez telefony komórkowe, aby mieć dostęp do aplikacji i łączyć się z przyjaciółmi. Tym bardziej istotne jest zachowanie maksymalnej ochrony prywatności. Obecnie użytkownik mobilnego Facebooka może podejrzeć szczegółowe informacje, jakie dzieli z różnymi aplikacjami i witrynami oraz dostosowywać na bieżąco ustawienia.

  • Geek

    Ciekawe czy sam Facebook jeszcze nadąża za tymi wszystkimi zmianami, które ostatnio wprowadzają ;)

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail