X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Co nowego w nowych mediach?

Co nowego w nowych mediach?Projekt „Mała Scena na Centralnym” zrealizowany przez agencję K2 dla polskiego oddziału IKEA został zaakceptowany w konkursie Facebook Studio.

reklama


Pierwszy dzień konferencji poświęcony będzie na wykłady. Organizatorom udało się zaprosić kilka bardzo znanych osobistości z dziedziny medioznawstwa, dzięki czemu uczestnicy będą mieli okazję posłuchać Paula Levinsona, Andrew Keena czy prof. Tomasza Goban-Klasa. Wykłady wygłaszane będą w Bibliotece Jagiellońskiej przy alejach Mickiewicza 22, w godzinach od 11:30 do 19:00.

Paul Levinson jest profesorem Fordham University w Nowym Jorku, gdzie wykłada na Wydziale Komunikacji i Medioznawstwa. Napisał wiele książek, ostatnia z nich to „Nowe nowe media. Rewolucja w komunikacji”. W 2009 roku znalazł się na opracowanej przez The Chronicle of Higher Education liście 10 najlepszych naukowców-użytkowników Twittera. Uchodzi za autorytet w dziedzinie mediów, o czym świadczyć może długa lista gazet i serwisów informacyjnych, w których był cytowany. Obejmuje ona m.in. NY Timesa, Washington Post, Reutersa czy Associated Press.

Andrew Keen znany jest jako gorliwy przeciwnik zjawiska Web 2.0, w tym Wikipedii, MySpace, YouTube i wszelkich blogów. Uważa je za zgubę dla współczesnej kultury, czemu dał wyraz w głośnej książce „Kult amatora: jak internet niszczy kulturę”.

Obydwaj prelegenci wygłoszą swoje wykłady za pośrednictwem Skype’a.

Prof. Tomasz Goban-Klas to polski socjolog, medioznawca, jest również byłym członkiem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Był stypendystą Sorbony i Uniwersytetu Stanforda. Obecnie pełni funkcję Kierownika Katedry Komunikowania i Mediów Społecznych na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych.

Poza wspomnianymi, będzie można również posłuchać wykładów m.in. pracowników naukowych z Uniwersytetów Łódzkiego (dr Michał Derda-Nowakowski) i Śląskiego (dr Anna Maj), jak również Przemysława Pająka z serwisu Spider’s Web.

Wstęp na wykłady jest wolny.

Drugi dzień Konferencji poświęcony będzie warsztatom w Instytucie Socjologii UJ (ul. Grodzka 52). Prowadzić je będą Anna Uba z Eskadry Opcom oraz Mateusz Strzeboński z domu mediowego Innovations. W tym przypadku obowiązują zapisy a ilość miejsc jest ograniczona.

Program I dnia Konferencji – wykłady:

11.30 – 11.45 : Otwarcie Konferencji

Część pierwsza: Nowe media – nowe metody?

11.45 – 12.15 : Tomasz Goban-Klas „Media w naszym życiu – terra incognita”

12.30 – 13.00 : Mateusz Halawa, Aleksandra Gołdys, Agnieszka Strzemińskiej „Młodzi i media” – refleksje po etnograficznym projekcie badawczym nad nowymi mediami

13.15 – 13.45 : Agnieszki Rzeźnik „Badania jakościowe online na przykładzie FGI, IDI oraz Bulletin Board”

14.00 – 14.15 : przerwa kawowa

Część druga: Co nowego w nowych mediach?

14.15 – 14.45 : Przemysław Pająk „Jak urządzenia mobilne zmieniają komunikację międzyludzką?”

15.00 – 15.30 : Paul Levinson „Concept of new new media”

15.45 – 16.30 : przerwa obiadowa

Część trzecia: Nowe media – nowe zjawiska?

16.30 – 17.00 : Michał Derda-Nowakowski „Wikileaks, współdzielenie zmysłów i globalne emocje”

17.15 – 17.45 : Anna Maj „Komunikacja cyborgiczna i substytucja zmysłów w kontekście assistive technologies”

18.00 – 18.30 : Andrew Keen „New media and idea of the Cult of the Amatour”

Program dostępny również na stronie wydarzenia.

Program II dnia Konferencji – warsztaty:

Temat: Budowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych
Prowadzący: Anna Uba, Eskadra Opcom
Godzina: 10.00 – 13.00
Miejsce: Instytut Socjologii UJ, ul. Grodzka 52

Prześledź krok po kroku proces budowania strategii komunikacji w mediach społecznościowych, popracuj z briefem i przygotuj strategię dla wybranej marki.

Temat: Czy nowe media = nowy marketing?
Prowadzący: Mateusz Strzeboński, Innovations
Godzina: 13.30 – 16.30
Miejsce: Instytut Socjologii UJ, ul. Grodzka 52

Dowiedz się więcej o aplikacji komunikacji marketingowej i planowaniu kampanii reklamowych w obliczu zmieniających się mediów.

Po więcej informacji odsyłamy na stronę wydarzenia na Facebooku.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail