reklama
„Jesus Daily”, „The Bible” – liczba fanów tych stron na Facebooku oscyluje wokół kilku milionów. To z jednej strony niewątpliwie dużo, z drugiej, pod tym względem ustępują fan page’om gwiazd muzyki pop (Lady Gaga, Justin Bieber), sportu (Cristiano Ronaldo, Leo Messi) czy klubów piłkarskich (Manchester United, FC Barcelona), których ilość fanów idzie w kilkanaście milionów. Biorąc jednak pod uwagę interakcję z użytkownikami, religijne strony zostawiają konkurencję za sobą.
Jak podaje serwis allfacebook.com, niekwestionowanym liderem zestawienia jest „Jesus Daily”. W ciągu minionego tygodnia strona zgromadziła ponad 2 miliony komentarzy. Jak można się domyślić, spora część z nich to… modlitwy. Pod każdym z zamieszczonych postów pojawia się co najmniej kilkaset wpisów o takim charakterze, a czasem ta liczba przekracza tysiąc.
Na drugim miejscu, z niespełna milionem wpisów ulokował się fan page „The Bible”. Podium najbardziej angażujących stron na Facebooku zamyka już nie związane z religią, oficjalne konto Manchesteru United. W czołowej 20. rankingu znajduje się jednak jeszcze jeden religijny fan page – „Jesus Christ” (pozycja 16. – ponad 315 tys. wpisów).