![T-Mobile angażuje polskich internautów T-Mobile angażuje polskich internautów](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2011%2F05%2Ftmobile-fb.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Po zakończeniu sporów o udziały w Polskiej Telefonii Cyfrowej i zostaniu jej jedynym udziałowcem, Deutsche Telekom stał się kolejnym zagranicznym przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym obecnym na polskim rynku sieci komórkowych i drugim po Orange, który wprowadza międzynarodową markę. Obecnie rozpoczyna proces rebrandingu, zastępując dotychczasową markę PTC, Erę, własnym T-Mobile, obecnym już w 10 krajach w Europie. Druga z marek PTC, Heyah, nie zostanie zlikwidowana.
Fan page T-Mobile na Facebooku w bardzo szybkim tempie zaczął gromadzić fanów. W ciągu 24 godzin od założenia „polubiło” go ponad 10 tys. użytkowników (dla porównania: fan page Ery do dziś zgromadził niecałych 50 tys. fanów). Komentarze na stronie potwierdzają, że zdecydowanie największe zainteresowanie wywołuje kwestia oferty T-Mobile i jej poprawy w stosunku do Ery. Szczegóły poznamy jednak dopiero 5 czerwca.