reklama
Account Groups to ogromne uproszczenie systemu zarządzania kontami reklamowymi. Daje możliwość precyzyjnego grupowania kampanii reklamowych, którymi można następnie łatwo zarządzać, przyznając wielu użytkownikom jednoczesny dostęp do dowolnej liczby kont Facebook Ads.
Przygotowany przez Facebooka przewodnik po Account Groups zawiera szczegółowe instrukcje, jak zakładać i edytować grupy, ale posługiwanie się nową funkcją jest wyjątkowo proste. Po zalogowaniu się na konto Facebook Ads i kliknięciu w zakładkę „Account Groups”, można od razu założyć nową grupę i dowolnie nią administrować. Trudność może pojawić się wyłącznie w sytuacji, gdy użytkownik Facebook Ads ma tylko jedno konto reklamowe – wtedy do kreatora grup należy przejść bezpośrednio przez link: www.facebook.com/ads/manage/groups.php.
Utworzone grupy można dowolnie edytować, dodając lub usuwając kolejne konta reklamowe i nowych członków. Przy zapraszaniu nowych osób do grupy, warto zwrócić uwagę na możliwość przypisania im konkretnych uprawnień: administratora, użytkownika ogólnego lub tylko dostępu do raportów. Z kolei przy dodawaniu kolejnych kont reklamowych ich właściciele muszą potwierdzać dołączenie do grupy we własnym menadżerze reklam i dopiero po zaakceptowaniu zaproszenia konto będzie dostępne dla każdego, kto jest członkiem danej grupy. Użytkownicy Facebook Ads bezproblemowo znajdą swoje grupy w menadżerach reklam i będą mogli przeglądać rachunki i raporty związane z poszczególnymi kontami.
- Sylwia SmartBlog
- Eliza Tomalak