reklama
Randi Zuckenberg jest dyrektorem marketingowym Facebooka. Jak podaje portal cnet.com, po sześciu latach współpracy odchodzi z serwisu, by rozkręcić nową medialną firmę, pomagającą innym przedsiębiorstwom stać się bardziej „społecznymi”.
Jej list rezygnacyjny brzmi:
Spędziłam swoje lata z Facebookiem, który wlewał w moje serce i duszę innowacje i wprowadzał w branżę medialną, promując nowe koncepcje związane z życiem, społecznością, uczestnicząc w przemyśle medialnym. Zrobiliśmy niewiarygodny postęp, ale nadal jest wiele do zrobienia na innych drogach. Teraz nadszedł dla mnie idealny czas, by opuścić Facebooka i zbudować firmę koncentrującą się na ekscytujących trendach pojawiających się w branży medialnej.
Facebook potwierdził odejście Randi z firmy: – Możemy potwierdzić, że Randi zdecydowała się opuścić Facebooka, by rozpocząć własną działalność. Wszyscy jesteśmy wdzięczni za jej pomoc.