X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

ACTA w social media: Emocje w hasłach i zmęczenie tematem

ACTA w social media: Emocje w hasłach i zmęczenie tematemfot.: munichnon/cc/flickr.com

reklama

Mieszane uczucia w sieci

Jak czytamy w raporcie IMM, wśród setek emocjonalnych wypowiedzi, licznych głosów poparcia dla „STOP ACTA”, organizowania protestów w sieci i realu (kilka miast przygotowywało swoje manifestacje) i dzielenia się treściami, udało się wychwycić pojedyncze wpisy, z których wynikało, że nagonka na ACTA to m.in. wynik braku wiedzy na temat samej regulacji wśród internautów oraz powielania w sieci fałszywych opinii na temat kwestii prywatności i cenzury treści w internecie.

Część osób szukała odpowiedzi na pytanie „czym tak naprawdę jest ACTA”, forumowicze pytali się wzajemnie o opinie na temat sprawy, inni manifestowali swoją niechęć i zmęczenie wszechobecną tematyką ACTA.

Najpopularniejsze hasła związane z ACTA. fot.: Instytut Monitorowania Mediów

Tu też mówiono o ACTA

Najwięcej informacji pojawiło się na Facebooku, forum.gazeta.pl i Twitterze. Aktywni byli również użytkownicy Blipa. Wśród portali internetowych najwięcej publikacji dotyczących ACTA umieściła gazeta.pl.

Temat był żywy również na wielu stronach specjalistycznych – o regulacji dyskutowano m.in. na forach miłośników koni, książek, samochodów, a także na portalach parentingowych oraz tych poświęconych zagadnieniom wiary katolickiej. Sprawa ACTA zaistniała nawet w rozmowie o… lekach generycznych.

TOP 10 miejsc, w których mówiono o ACTA. fot.: Instytut Monitorowania Mediów


Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

Pages: 1 2


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail