reklama
Jak przekonują obydwa przedsiębiorstwa w komunikacie prasowym, dzięki nawiązaniu współpracy klienci mają otrzymać niespotykaną do tej pory skalę korzyści. Z jednej strony mamy właściciela wciąż bardzo popularnego portalu NK.pl, z rzeszą ponad 12 milionów użytkowników stanowiącą doskonały operat badawczy, a z drugiej uznaną firmę badawczą z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie badań konsumenckich.
Nieformalna współpraca zaczęła się nieco wcześniej, bo już w marcu 2011 roku, kiedy TNS OBOP i Research.NK (wydzielony zespół ds. badań rynku w Naszej Klasie) rozpoczęły wspólne przeprowadzanie testów porównawczych badań rynku przeprowadzanych metodami tradycyjnymi i za pośrednictwem Internetu.
Owocem współpracy będzie wspólna, kompleksowa oferta CONNECT. Jej bazą będą e-społeczności, a szczególny nacisk zostanie położony na dostęp do wąskich grup celowych.
– Dysponujemy największą w Polsce, reprezentatywną grupą aktywnych, dobrze opisanych internautów. Od ponad roku konsekwentnie inwestujemy w profesjonalny zespół badawczy oraz najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Szereg projektów badawczych, które zdążyliśmy już przeprowadzić, utwierdza nas w przekonaniu, że warto wykorzystać potencjał marketingowy NK – zapewnia Dominik Czarnota, prezes zarządu Nasza Klasa Sp. z o.o. – Bazując na doświadczeniu rynkowym TNS OBOP zaoferujemy klientom niespotykane dotychczas możliwości pozyskania wiedzy o konsumentach.
Planowane na kwiecień formalne połączenie TNS OBOP i TNS Pentor nie będzie stanowiło żadnej przeszkody dla rozpoczynającej się współpracy, bowiem kontynuować ją będzie utworzona w wyniku fuzji firma TNS Polska.