reklama
Obecnie linki do profilu w serwisie społecznościowym Google nie są ani proste, ani nie posiadają większego marketingowego potencjału dla marek. Nie jest też możliwe zapamiętanie takiej nazwy, np. plus.google.com/u/0/b/118254199792435480450.
Wczoraj wieczorem, Saurabh Sharma, jeden z product managerów Google, poinformował na swoim profilu o wyczekiwanym przez użytkowników uruchomieniu funkcji, która umożliwi nadanie adresowi prostą i przyjazną dla użytkownika formę. Nowe adresy mają mieć następującą formę:
Jako pierwsze krótkimi adresami będą jednak cieszyć się jedynie wybrańcy. Obecnie posiadają je niektórzy celebryci, np. David Beckham, Hugh Jackman i Britney Spears, oraz popularne marki, m.in. Hugo Boss, Toyota, Delta czy Ubisoft. Jednak, jak podkreśla w swoim wpisie Sharma, wkrótce nowa funkcja zostanie udostępniona dla pozostałych użytkowników serwisu.