X

Zapisz siÄ™ na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Polskie firmy nie sÄ… przygotowane na internetowe kryzysy

Polskie firmy nie sÄ… przygotowane na internetowe kryzysyFirmy zapominajÄ… o strategii antykryzysowej. Fot.: Victor1558/CC/Flickr

reklama


Badanie agencji social mediowej Think Kong pokazało, że zdecydowana większość firm (83%) uznaje za wystarczające posiadane, wewnętrzne procedury postępowania antykryzysowego. Tylko niewielka część przedsiębiorstw przygotowuje się do kryzysów z pomocą wyspecjalizowanych firm, agencji. Korzystanie z pomocy agencji prowadzącej działania w Internecie i w mediach społecznościowych deklaruje zaledwie 6% firm.

Polscy przedsiębiorcy nie przygotowują się na kryzysy w social media. Fot.: mat. prasowy

– Tylko w co trzecim przedsiÄ™biorstwie istniejÄ… jakiekolwiek spisane zasady okreÅ›lajÄ…ce sposób komunikacji na Facebooku czy w innych miejscach w Internecie. WyglÄ…da na to, że managerowie firm albo nie wiedzÄ… o skali możliwych zagrożeÅ„, albo cechuje ich przesadny optymizm – komentuje Norbert Kilen, strategy director w agencji Think Kong.

Badanie wykazało także, że większość firm aktywnie monitoruje Internet w poszukiwaniu wzmianek o swoich markach. Deklaruje to aż 93% przebadanych podmiotów. Jednocześnie 41% z nich nie prowadziła żadnych szkoleń dotyczących komunikacji w serwisach społecznościowych, blogosferze czy na internetowych forach.

Badanie byÅ‚o realizowane przez Instytut Badania Opinii Homo Domini w dniach 7 maja – 6 czerwca 2012 r. na próbie 250 przedsiÄ™biorstw podzielonych na pięć równolicznych grup branżowych (50 jednostek) reprezentujÄ…cych sektory medycyna/farmacja, finanse, budownictwo i nieruchomoÅ›ci, przemysÅ‚ i retail.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail