reklama
Liczbę użytkowników Facebooka ostatni raz ujawniono wraz ze sprawozdaniem finansowym spółki w lipcu. Wówczas wynosiła ona 955 milionów. Teraz dzięki infografice opublikowanej na fan page Facebook Marketing otrzymujemy większą porcję danych dotyczących serwisu i zaangażowania jakie generuje.
Potwierdza się, że rośnie znaczenie mobilnej wersji portalu. W ciągu roku liczba mobilnych facebookowiczów wzrosła o 67%, do poziomu 543 milionów miesięcznie.
Statystyczny użytkownik Facebooka spędza w serwisie 6 godzin i 35 minut w ciągu miesiąca, a 58% użytkowników odwiedza serwis codziennie.
Ujawniono również dane dotyczące efektywności kampanii marketingowych przeprowadzanych na Facebooku. Spośród poddanych analizie 60-ciu kampanii, 49% odnotowało 5-krotny zwrot z inwestycji (return on investment). Aż 70% kampanii miało ponad 3-krotny ROI.
Poniżej infografika opublikowana na fan page Facebook Marketing.