X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Jacek Gadzinowski: Facebook, kosztem maila i telefonu, stał się komunikatorem biznesowym w branży marketingowej

Jacek Gadzinowski: Facebook, kosztem maila i telefonu, stał się komunikatorem biznesowym w branży marketingowejJacek Gadzinowski

Od czego zaczynasz swój „społecznościowy dzień”?
Jogurt z otrębami i orzechami, a jak mam siły już witalne przegląd tego co działo się istotnego. Najczęściej zaglądam do serwisów adsoftheworld.com, emarketer.com, socialtimes.com.

Z jakich gadżetów korzystasz podczas używania mediów społecznościowych?
Głównie korzystam z telefonu, za pośrednictwem którego mam dostęp maila i społecznościówek. Na stacjonarnym komputerze staram się ograniczać je (tyle ile się da), ze względu iż zabierają sporo czasu.

Co jest dla Ciebie absolutnym „must have” w social media?
Wykorzystanie potencjału YouTube, relacje z liderami opinii i działania aktywizujące blogosferę. A to wszystko polane „sosem” skuteczności i ROI, jeśli mówimy o przyszłości czy kreowaniu trendów. A teraźniejszość, pewnie większość wspomni o koncie na Facebooku, które stał się komunikatorem często biznesowym w branży marketingowej, kosztem maila czy telefonu.

Jakich narzędzi społecznościowych na pewno nigdy nie użyjesz?
MySpace oraz tych, których zasięg stopniowo wygasa. A lokalnie to Blip, który „zdechł” dość szybko.

Jakie blogi są Twoją codzienną lekturą?
Mashable.com, Techcrunch.com, rzadziej polskie blogi – Mediafun.pl, Antyweb.pl.

Fan page, które odwiedzasz, gdy chcesz się zrelaksować to…
Te które nie wymagają nadmiernego wysiłku intelektualnego lub odstresowują , np. www.facebook.com/raywilliamjohnson
www.facebook.com/ninjatuneofficial
www.facebook.com/radio1essentialmix
www.facebook.com/demotywatory

Fan page, które odwiedzasz, gdy chcesz być na bieżąco to…
Marki i serwisy dotyczące surfingu, kitesurfingu, snowboardu – moich pasji.
www.facebook.com/Kitemovement
www.facebook.com/kiteworldmagazine
www.facebook.com/AllianceWake
www.facebook.com/transworldwake
www.facebook.com/twsnow

W których miejscach najchętniej udzielasz się merytorycznie? Gdzie można z Tobą podyskutować?
Jeśli mam czas, komentuje na branżowych blogach i forach dot. e-commerce, marketingu, czyli Antyweb.pl , Mediafun.pl , wewn. fora branżowe na Facebooku (przykłady poniżej), social media pominę bo to „oczywista oczywistość”. ;)

Jaka kampania socialmediowa zrobiła na Toba największe wrażenie w ostatnich kilku tygodniach?
Nie wiem, czy nazwać to kampanią social media, ale jest to „coś”, co pokazało obraz części social media i zachowań ludzi w serwisie społecznościowym jakim jest YouTube. Mam na myśli Projekt [email protected] i jego reperkusje.

Jakie nowe i użyteczne dla Ciebie aplikacje zainstalowałeś w ostatnim czasie?
Windguru, Windfinder – prognoza pogody i wiatru, z nich korzystam na bieżąco. Jak widać jestem monotematyczny, albo inaczej… staram się selekcjonować informacje.

Gdzie toczy się Twoja zawodowa aktywność?
Blog www.gadzinowski.pl, grupy branżowe (E-commerce Poland, vStars / Gwiazdy internetowego video, Trenerzy komunikacji), artykuły gościnne.

Jak rozdzielasz w mediach społecznościowych to, co prywatne, od tego, co służbowe?
Cenię prywatność i nie wszystko „ląduje” online… Część aktywności prywatnej rozdzielam – między własny profil na Facebooku oraz służbowe, bardziej oficjalne kanały – np. Linkedin czy fanpage bloga facebook.com/gadzinowski.blog. Na blogu gadzinowski.pl mam dwie osobne części – związaną z życiem zawodowym oraz drugą związaną z pasjami sportowymi kitesurfing.pl.

Czy pamiętasz, jaki był pierwszy wpis dodany przez Ciebie, zaraz po założeniu konta na Facebooku?
To jakieś dwa konta temu, chyba w 2008… chyba coś w stylu „hello world”. ;)

  • social

    Gadzinowski to taki zwykły, warszawski cwaniak – rzadko pisze coś mądrego, a często kopiuje ze stron anglojęzycznych. Taka twórczość…

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail