reklama
Konferencję otworzy wystąpienie Wayne’a Vissera, twórcy pojęcia CSR 2.0, czyli modelu społecznej odpowiedzialności biznesu opartego na nowoczesnych technologiach i trendach rynkowych. Następnie, w ramach trzech bloków tematycznych (komunikacja, edukacja, technologia), odbędzie się szereg prezentacji w formule pecha kucha – składających się z 20 slajdów pokazywanych po 20 sekund każdy.
Dla uczestników konferencji przygotowano także trzy warsztaty:
1. „Profit & Impact Generator – Zrównoważony model biznesowy źródłem innowacji” – podczas interaktywnej sesji, Tomasz Rudolf i Sebastian Straube z firmy Innovatika pokażą, czym jest zrównoważony model biznesowy i przedstawią najbardziej inspirujące przykłady liderów w tym obszarze. Uczestnicy dowiedzą się, jak za pomocą innowacji modelu biznesowego zwiększać pozytywny wpływ na środowiskowo i społeczeństwo, angażować interesariuszy i budować z nimi relacje.
2. „Czy dialog z interesariuszami można prowadzić online” – to warsztat, w trakcie którego uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie komunikować działania CSR w Internecie. Poznają także przykłady firm, które prowadzą dialog online z klientami, podwykonawcami i kontrahentami. Omówione zostaną możliwości i trudności wiążące się z komunikacją działań online oraz sposoby tworzenia raportów społecznych online i angażowania interesariuszy w ich powstawanie.
3. „Kreowanie skutecznej kampanii społecznej online”. Co obecnie oznacza termin „skuteczne kampanie społeczne”? Jak wykorzystać Internet i media społecznościowe, aby poruszyć opinię publiczną? Odpowiedzi na te i inne pytania poszuka razem z uczestnikami warsztatu Bartosz Sokoliński z TO.BE Group.
Opłata za udział w konferencji wynosi 999 zł. Dla studentów, akademików i pracowników organizacji pozarządowych obowiązuje cena zniżkowa: 250 zł. Zapisy na konferencję prowadzone są online.
Organizatorem wydarzenia jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Patronat medialny nad wydarzeniem objął Social Press.