X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Narzędzia Facebooka w marketingowym lejku

Narzędzia Facebooka w marketingowym lejku

reklama


Specjaliści Facebooka przygotowali infografikę, na której przyporządkowali marketingowe narzędzia serwisu do kolejnych elementów tradycyjnego sprzedażowego lejka. Poszczególne etapy przekształcania fanów brandowego fan page’a w lojalnych klientów marki przy pomocy narzędzi Facebooka przedstawiono w postaci 4 następujących celów działań marketingowych:  świadomość marki czy produktu, zaangażowanie, konwersja i wreszcie lojalność. Po prawej części grafu znalazły się natomiast przykłady skutecznych działań marketingowych w najpopularniejszym serwisie społecznościowym.

Lejek marketingowy Facebooka otwiera budowanie świadomości marki. Według specjalistów serwisu do tego zadania najlepiej nadają się miedzy innymi takie narzędzia jak zdarzenia sponsorowane czy targetowanie postów. W angażowaniu fanów i budowaniu lojalności pomocne będzie narzędzie  Targeting with Custom Audiences. Do zwiększenia konwersji eksperci Facebooka polecają natomiast Facebook Offers, zdarzenia sponsorowane i FBX (Facebook Exchange).

Lejek marketingowy - infografika. Fot. Facebook Marketing

 

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail