X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Ilu użytkowników Twittera to martwe dusze?

Ilu użytkowników Twittera to martwe dusze?

reklama


Dane dotyczące Twittera zebrał i opublikował w formie infografiki serwis Website-Monitoring.

Zaprezentowane liczby potwierdzają to co wiemy od dawna – liczba zarejestrowanych przez użytkowników kont wynosi już ponad pół miliarda, ale wciąż niewiele ponad 25% (140 mln) jest aktywnych. Patrząc na dane dotyczące tempa powstawania nowych profili można by pomyśleć, że Twitter znajduje się na wielkiej fali wznoszącej – milion nowych kont każdego dnia! Jest też jednak łyżka dziegciu – aż 40% użytkowników nigdy nie opublikowało chociażby jednego wpisu. Ci, którzy publikują chociaż jednego tweeta dziennie stanowią 18%. Jedna czwarta profili nie jest obserwowana przez nikogo.

Statystyczny użytkownik mikrobloga ma 27 obserwujących. Przeważają przedstawicielki płci pięknej (55%), ludzie młodzi, w wieku co najwyżej 34 lat (62%), posiadający co najmniej jedno dziecko (55%). Aż połowa użytkowników Twittera to Amerykanie. Inne nacje lubiące Twittera to Brytyjczycy (17%), Australijczycy (4%) oraz Brazylijczycy (3,4%).

Każdej sekundy publikowanych jest ok. 750 tweetów, a w dniach szczytowego zaangażowania ich liczba sięga 175 milionów w ciągu dnia.

Kilka danych potwierdza, że Twitter to również dobre miejsce dla marek. Na mikroblogu obecna jest ponad połowa tych, które wykorzystują social media w swoich strategiach. 50% aktywnych użytkowników Twittera obserwuje chociaż jedną markę.

Największą liczbę obserwujących zgromadziły profile Lady Gagi, Justina Biebera i Katy Perry. W czołówce znajduje się również Barack Obama, który ostatnio pobił rekord wszech czasów zaangażowania na Twitterze. Opublikowany w noc wyborczą tweet ze zdjęciem, na którym Obama obejmuje swoją żonę Michelle i z podpisem “Four more years” udostępniło już ponad 800 tysięcy użytkowników.

fot. Twitter.com/BarackObama

Poniżej infografika Website-Monitoring wraz z najważniejszymi wydarzeniami z historii Twittera.

fot. Website-Monitoring.com

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail