X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Zobacz, jakie marki nie boją się interakcji z facebookowiczami

Zobacz, jakie marki nie boją się interakcji z facebookowiczami

reklama






Serwis Socialbakers po raz kolejny opublikował zestawienie fanpejdży na polskim Facebooku pod względem liczby fanów, zaangażowania oraz ilości pytań od fanów, na które marki odpowiadają.

Najpopularniejsze markowe fanpejdże są oczywiście doskonale znane – od dawna na szczycie znajduje się strona Serce i Rozum, wyprzedzając Playa oraz Orange Polska. Warto zwrócić uwagę, że w czołowej „10” znalazły się również 3 marki odzieżowe należące do spółki LPP, tj. Reserved, Cropp i House.

W raporcie obejmującym październik autorzy wyszczególnili również polską branżę medialną. Największą ilością fanów wśród fanpejdży zaliczonych do tej kategorii może pochwalić się Radio ESKA. Kolejne miejsce zajął fan page bardzo popularnego serwisu Filmweb, a tuż za nim uplasowały się strony należące do popularnych telewizyjnych kanałów muzycznych – MTV Polska i VIVA Polska.

fot. Socialbakers

W czołówce stron generujących najwyższy poziom zaangażowania znalazły się te o nieco mniejszej liczbie fanów. Dość powiedzieć, że lider – Greenpeace Polska – zgromadził jak dotąd 24 tys. fanów. W czołowej „5” znalazły się dwa fanpejdże prowadzone przez organizacje charytatywne – Podaruj Dzieciom Słoń

Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


Okładka ebooka 'Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny'

Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny

Ten przewodnik to kompendium wiedzy o tym, jak rozwijać kompetencje, które już dziś zmieniają oblicze armii. Dzięki lekturze ebooka zyskasz wskazówki do świadomego rozwoju umiejętności, które mogą zaprocentować zarówno w mundurze, jak i poza nim.

Kup ebook

ce Fundacji Polsat oraz fan page Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.

fot. Socialbakers

Ostatni ranking umieszczony w raporcie sporządzono na podstawie kryterium odpowiedzi udzielanych przez marki na pytania zadawane przez facebookowiczów. Największej ilości odpowiedzi (po odjęciu liczby pytań, na które użytkownicy nie uzyskali odpowiedzi) udzielił fan page Orange Polska – ponad 1400. Strona może się pochwalić również bardzo wysokim współczynnikiem udzielanych odpowiedzi (response rate) – 89%. Odpowiedź na każde zadane pytanie zajmuje administratorom tego fanpejdża średnio 95 minut. Pod tym względem wyraźnie lepsi są inni giganci telekomunikacyjni – Plus i T-Mobile. Fanpejdże tych marek mogą się pochwalić również nieznacznie wyższym współczynnikiem response rate.

Obecność w czołówce jeszcze jednej marki z branży telekomunikacyjnej – Heyah – dowodzi, że Facebook okazuje się być doskonałą platformą do komunikacji konsumentów z firmami oferującymi tego typu usługi.

fot. Socialbakers

Więcej na temat raportu Socialbakers można przeczytać tutaj.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]