reklama
Autorski program zajęć – obejmujący 228 godz. przede wszystkim warsztatów – powstał we współpracy z praktykami z renomowanych i uznanych agencji reklamowo-mediowych: K2 Internet, S4, Saatchi&Saatchi Poland, Dom Mediowy Starcom, Insignia. To właśnie specjaliści na co dzień pracujący przy największych kampaniach marketingowych poprowadzą zajęcia w ramach studiów.
Jak informują przedstawiciele uczelni, celem studiów podyplomowych „Strategiczna komunikacja marki” jest przekazanie niezbędnej wiedzy i umiejętności rozwijających strategiczne myślenie w biznesie. Podczas zajęć słuchacze zapoznają się z całym procesem strategicznym, umożliwiającym rozumienie, przygotowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji dla określonej marki (od briefu klienta, przez analizę zachowań konsumenta i konkurencji, po planowanie działań reklamowych w różnych mediach). Nabędą również wysokie umiejętności analityczne, syntezowania problemów marki oraz umiejętności strategiczne i kreatywne.
Program studiów został podzielony na 5 modułów:
1. Wzmacnianie własnego potencjału.
2. Marka i konsument.
3. Analiza strategiczna z elementami planowania.
4. Komunikacja marki – komunikacja strategii.
5. Wdrażanie strategii komunikacji.
Co warte podkreślenia, najlepsi absolwenci studiów podyplomowych będą mieli szansę odbyć staże we współpracujących z uczelnią agencjach.
Więcej informacji na stronie www.wh.agh.edu.pl.
Patronat nad studiami objął Social Press.