X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

W Krakowie możesz studiować „strategiczną komunikację marki”

W Krakowie możesz studiować „strategiczną komunikację marki”

reklama


Autorski program zajęć – obejmujący 228 godz. przede wszystkim warsztatów – powstał we współpracy z praktykami z renomowanych i uznanych agencji reklamowo-mediowych: K2 Internet, S4, Saatchi&Saatchi Poland, Dom Mediowy Starcom, Insignia. To właśnie specjaliści na co dzień pracujący przy największych kampaniach marketingowych poprowadzą zajęcia w ramach studiów.

Jak informują przedstawiciele uczelni, celem studiów podyplomowych „Strategiczna komunikacja marki” jest przekazanie niezbędnej wiedzy i umiejętności rozwijających strategiczne myślenie w biznesie. Podczas zajęć słuchacze zapoznają się z całym procesem strategicznym, umożliwiającym rozumienie, przygotowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji dla określonej marki (od briefu klienta, przez analizę zachowań konsumenta i konkurencji, po planowanie działań reklamowych w różnych mediach). Nabędą również wysokie umiejętności analityczne, syntezowania problemów marki oraz umiejętności strategiczne i kreatywne.

Program studiów został podzielony na 5 modułów:
1. Wzmacnianie własnego potencjału.
2. Marka i konsument.
3. Analiza strategiczna z elementami planowania.
4. Komunikacja marki – komunikacja strategii.
5. Wdrażanie strategii komunikacji.

Co warte podkreślenia, najlepsi absolwenci studiów podyplomowych będą mieli szansę odbyć staże we współpracujących z uczelnią agencjach.

Więcej informacji na stronie www.wh.agh.edu.pl.

Patronat nad studiami objął Social Press.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail