reklama
„Like Machine” – taką nazwę nosi najnowszy pomysł Pepsi na promocję. Maszyna jest niczym innym jak automatem z napojami Pepsi w puszkach. Tym, co je wyróżnia wśród innych tego typu urządzeń jest niekonwencjonalny system „płatności”. Otóż aby otrzymać puszkę Pepsi nie trzeba uiszczać żadnej kwoty, wystarczy bowiem… polubić fan page marki na Facebooku. Można to zrobić na dwa sposoby – albo za pomocą smartfona, albo za pomocą ekranu dotykowego umieszczonego na maszynie.
Urządzenie po raz pierwszy zaprezentowano w belgijskiej Antwerpii podczas koncertu Beyonce. Pierwsze reakcje konsumentów, jak łatwo się domyślić, były tak dobre, że najprawdopodobniej projekt będzie kontynuowany i maszyny znajdą się w wielu innych miastach.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=O4YrQpupEO8#!
- Bartek Juszczyk
- karolina
- Nielubie pepsi