reklama
Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez Durex, 54% ludzi na świecie nie odczuwa pełnej satysfakcji ze swojego życia seksualnego. Jednym z antidotów ma być prowadzona przez markę w 30 krajach świata akcja „Durex Eksperyment”. Jej celem jest, jak przekonuje Durex, “pomoc kochankom w odnalezieniu jak największej przyjemności z bycia razem”.
Projekt swój początek miał 3 czerwca, kiedy to ruszyła ogólnoświatowa rekrutacja par, które będą „Kochankami Durexa”. Wybrani szczęśliwcy zostaną zaproszeni do Akademii Kochanków Durex w Wenecji, gdzie wezmą udział w warsztatach prowadzonych przez Brendana Walkera – pracownika naukowego uniwersytetów Middlesex i Nottingham, którego The Times określił jako „jedynego na świecie inżyniera dreszczu”. Po powrocie do kraju będą eksperymentować w swoim życiu seksualnym, bazując na dostarczonych przez Durexa scenariuszach.
Czym muszą się wykazać pary zainteresowane wzięciem udziału w całej akcji? Przede wszystkim chęcią odkrycia ekscytującej namiętności. Poza tym wymagana jest dyspozycyjność w terminie wyjazdu do Wenecji oraz aktywny udział w projekcie, chociażby poprzez obecność w mediach.
Elementem kampanii jest również mobilna aplikacja Durex Eksperyment, którą już wkrótce będzie można pobrać za darmo.
Więcej szczegółów na stronie projektu. Tam można również zgłaszać swoje kandydatury.