X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Social Media Day Poland: wyzwania social media a korporacja

Social Media Day Poland: wyzwania social media a korporacja

reklama


25 czerwca 2013 odbędzie się jedenasta edycja konferencji z cyklu Social Media Day Poland. Temat przewodni spotkania to social media w korporacji.

– Podczas najbliższej edycji Social Media Day Poland pragniemy poruszyć temat funkcjonowania korporacji i firm w social media. Nie mamy na myśli promocji produktów z danej korporacji pochodzących, a raczej wszystko to, co mieści się w sferze korporacyjnej. Jak radzić sobie z niesłusznymi oskarżeniami? Jak prowadzić customer service? Jak budować wizerunek dobrego pracodawcy, a jak radzić sobie z zawiedzionym pracownikiem? Opowiemy o prawnych podstawach social media, o narzędziach do zarządzania wizerunkiem oraz wielością danych, jakie są w sieci. Będziemy zastanawiać się nad podstawami komunikacji korporacyjnej w social media AD 2013 – wymienia Szymon Sikorski, pomysłodawca „Social Media Day Poland”, prezes agencji Publicon.

Wśród prelegentów konferencji znajdą się: Barbara Czyżowicz-Lorek (Deloitte), Ewa Don- Siemion (Chajec, Don-Siemion & Żyto Kancelaria Prawna), Piotr Biniewicz (Procter&Gamble), Konrad Ciesiołkiewicz, Orange, Szymon Sikorski (Publicon), dr Jan Zając (Sotrender), Łukasz Węgrzyn (Kancelaria Prawna Maruta i Wspólnicy ), Grażyna Borkowska (GazetaPraca.pl) i Aleksandra Pezda (Gazeta Wyborcza). Partnerem konferencji jest Association of Business Service Leaders in Poland – związek zrzeszający ponad 70 polskich i zagranicznych inwestorów z sektora nowoczesnych usług biznesowych, m.in.: Carlsberg, Ernst&Young, Google, HAYS, Hewlett-Packard, IBM, Procter&Gamble, Shell, Sony, Thomson Reuters.

Konferencja odbędzie się we wtorek 25 czerwca br. w siedzibie Agory przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie. Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak obowiązuje rejestracja.

Program konferencji:

09:30 – 10:00 – Rejestracja gości
10:00 – 10:10 – Oficjalne rozpoczęcie konferencji, przedstawienie idei wydarzenia
10:10 – 10:35 – Social Media Policy – podstawa funkcjonowania firmy w Social Media Ewa
Don Siemion, Kancelaria Prawna Chajec, Don-Siemion & Żyto Sp.k.
10:35 – 11:00 – Narzędzia social media w komunikacji wewnętrznej Barbara Czyżowicz –
Lorek, Deloitte
11:00 – 11:25 – Wyzwania social media dla korporacji, Piotr Biniewicz, Procter&Gamble
11:25 – 11:50 – Social Media Policy w Polsce – wyniki badania Jan Zając, Sotrender
11:50 – 12:10 – Przerwa
12:10 – 12:35 – Rola komunikacji w korporacji AD 2013 Szymon Sikorski, Publicon
12:35 – 13:00 – Własne media czyli nowe pola public relations Konrad Ciesiołkiewicz, Orange
13:00 – 13:25 – Zaangażowana społeczność dzięki Akcjom Społecznym, czyli zbuduj
zaufanie do marki działając społecznie. Case study: Gazeta Wyborcza, Grażyna Borkowska
(GazetaPraca.pl) i Aleksandra Pezda (Gazeta Wyborcza)
13:25 – 13:50 – Własność intelektualna w SM czyli co mi wolno na wall`u Łukasz Węgrzyn
13:50 – 15:00 – Wyzwania social media a korporacja Panel dyskusyjny z udziałem
prelegentów
15:00 – 16:00 – Rozmowy kuluarowe

Więcej informacji o konferencji znajduje się na oficjalnej stronie wydarzenia:
www.socialmediaday.pl. Patronat medialny nad wydarzeniem objął Social Press.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail