reklama
Od analizy obecnej sytuacji w Polsce, poprzez trendy jakie rysują się na świecie. Podczas konferencji prelegenci postarają się odpowiedzieć na pytania o to, co nurtuje firmy, jeśli chodzi o uczestnictwo w coraz dojrzalszym segmencie social media.
Organizatorzy zapowiadają, że zaprezentują pełną wiedzę o narzędziach, badaniach, aplikacjach i źródłach wiedzy niezbędnej do poruszania się w gąszczu branżowych terminów, rozwiązań i możliwych opcji zarówno niszowych jak i masowych platform social media.
Konferencja skierowana jest głównie do osób odpowiedzialnych za komunikację w serwisach społecznościowych, specjalistów marketingu, sprzedaży oraz PR, właścicieli firm internetowych.
Jak informują organizatorzy, obecnie trwają prace nad specjalnym badaniem dotyczącym branży social media, którego wyniki wraz z pełną analizą znajdą się w raporcie konferencyjnym. W wydaniu znajdzie się także wiele treści dotyczących najnowszych trendów dotyczących serwisów społecznościowych. Raport otrzymają wszyscy uczestnicy konferencji.
Szczegóły pod adresem internetstandard.pl/socialmediastandard.
Patronat nad konferencją objął SOCIALPRESS.