reklama
Wydarzenie zgromadziło 150 managerów i specjalistów e-mail marketingu z takich firm jak: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, Makro Cash and Carry Polska S.A., eBroker, Atlantic S.A., Eniro, Altkom Akademia S.A., Bricoman Polska, DHL Express , Fly.pl, RTV EURO AGD, Tchibo i wielu innych, szukających inspiracji do prowadzenia skutecznych działań e-mail marektingowych.
Polscy i Niemieccy prelegenci, eksperci w dziedzinie e-mail marketingu, podzielili się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem, inspirując ich tym samym do sięgania po nowe, niestandardowe rozwiązania. Podczas konferencji pokazali między innymi, jak funkcjonuje zindywidualizowany i zautomatyzowany e-mail marketing i jakie korzyści można osiągnąć poprzez optymalizacje. Poza przedstawieniem inspirujących case studies i nadchodzących trendówi w e-mail marketingu, podczas WarsawEmailSummit zwrócono również uwagę na aspekty prawne oraz odpowiedziano na pytania dotyczące skutecznego budowania bazy danych.
W ramach konferencji uczestnicy mogli także liczyć na indywidualne konsultacje oraz rozmowę o konkretnych problemach związanych z e-mail marketingiem z ekspertami w swojej dziedzinie: prawnikiem, technikiem, przedstawicielem działu consultingu oraz ekspertem od budowania baz danych.
Konferencja WarsawEmailSummit2013 jest pierwszą, siostrzaną konferencją BerlinEmailSummit, organizowaną przez optivo w Niemczech.
Organizatorem WarsawEmailSummit była firma optivo. Patronat medialny nad konferencją sprawował SOCIALPRESS.
Fotorelacja z konferencji
Zdjęcia dostarczył organizator.