reklama
Co roku zmieniają się standardy marketingu i sprzedaży produktów oraz usług, na skutek zmian zachowań konsumenckich, wprowadzenia nowych rozwiązań technologicznych, nowej oferty konkurencji. Zmiany te wymagają nie tylko dostosowania strategii do aktualnych trendów i standardów, ale również ich wyprzedzania. Konferencja WEB 3.0 ma na celu pokazać i przybliżyć najważniejsze z nich.
Program konferencji złożony jest z dwóch paneli, z których pierwszy będzie dotyczył trendów i prognoz na nadchodzące miesiące, a nawet lata. Podczas tej części uczestnik dowie się:
• jakie są aktualne standardy i trendy digital marketingu na 2014 r;
• jak działania w Internecie wpływają na decyzje zakupowe konsumentów;
• jak zarządzać komunikacją i spersonalizować swój przekaz;
• przyjrzy się zmianie paradygmatu – od monologu do dialogu, czyli jak interpretować i rozumieć nowego konsumenta oraz jak go zaangażować.
Druga część konferencji zostanie poświęcona narzędziom i systemom, które umożliwiają sprawne wdrożenie nadchodzących trendów. Podczas tego panelu uczestnik będzie mógł:
• poznać najnowsze narzędzia WEB 3.0 z wykorzystaniem m.in.: Marketing Automation, RWD, Big Data, nowych standardów SEO;
• dowiedzieć się czym jest UX i jaki ma wpływ na wyniki;
• dowiedzieć się jak wykorzystać Social Media do zwiększania poziomu rekomendacji i sprzedaży i jak mierzyć jej efektywność;
• dowiedzieć się dlaczego “Content is SEO king” , czyli zmiany w strategii pozycjonowania;
• zrozumieć nowoczesne E-commerce i nowy ecosystem marketingowy wsparcia sprzedaży online.
Więcej informacji znaleźć można na stronie konferencji.
Patronem medialnym wydarzenia jest SOCIALPRESS.