reklama
Autorski program zajęć, obejmujący 228 godz. przede wszystkim warsztatów, powstał we współpracy z praktykami z renomowanych i uznanych agencji reklamowo-mediowych: Agencja Reklamowa S4, OPCOM, Saatchi&Saatchi Poland, INSIGNIA, Dom Mediowy Starcom, którzy prowadzą zajęcia w ramach studiów.
Ambicją twórców studiów podyplomowych „Strategiczna komunikacja marki” stało się, aby niezbędną wiedzę i umiejętności przekazać jej uczestnikom w trakcie rocznych zajęć. Podczas nich słuchacze zapoznają się z całym procesem strategicznym, umożliwiającym rozumienie, przygotowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji dla określonej marki (od briefu klienta, przez analizę zachowań konsumenta i konkurencji, po planowanie działań reklamowych w różnych mediach). Nabędą również wysokie umiejętności analityczne, syntezowania problemów marki oraz umiejętności strategiczne i kreatywne.
Studia skierowane są do osób, które pracują, rozpoczynają bądź planują pracę w branży marketingowej/reklamowej, np. w agencjach reklamowych i interaktywnych, domach mediowych, instytutach badawczych lub firmach, w których odpowiadają za promocję marki po stronie klienta. Adresatami studiów są również osoby zainteresowane zdobyciem najnowszej wiedzy oraz poznaniem skutecznych narzędzi niezbędnych w pracy wymagającej wiedzy z zakresu opracowywania strategicznej komunikacji marki.
Studia rekomendowane są przez: Klub Strategów Marketingu oraz IAB Polska. Patronem medialnym studiów jest SOCIALPRESS.
Więcej informacji na stronie wh.agh.edu.pl.
- Nina