![AGH ogłasza nabór na kolejny rok studiów strategicznej komunikacji marki AGH ogłasza nabór na kolejny rok studiów strategicznej komunikacji marki](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F05%2Fstrategiczna-komunikacja-marki.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Autorski program zajęć, obejmujący 228 godz. przede wszystkim warsztatów, powstał we współpracy z praktykami z renomowanych i uznanych agencji reklamowo-mediowych: Agencja Reklamowa S4, OPCOM, Saatchi&Saatchi Poland, INSIGNIA, Dom Mediowy Starcom, którzy prowadzą zajęcia w ramach studiów.
Ambicją twórców studiów podyplomowych „Strategiczna komunikacja marki” stało się, aby niezbędną wiedzę i umiejętności przekazać jej uczestnikom w trakcie rocznych zajęć. Podczas nich słuchacze zapoznają się z całym procesem strategicznym, umożliwiającym rozumienie, przygotowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji dla określonej marki (od briefu klienta, przez analizę zachowań konsumenta i konkurencji, po planowanie działań reklamowych w różnych mediach). Nabędą również wysokie umiejętności analityczne, syntezowania problemów marki oraz umiejętności strategiczne i kreatywne.
Studia skierowane są do osób, które pracują, rozpoczynają bądź planują pracę w branży marketingowej/reklamowej, np. w agencjach reklamowych i interaktywnych, domach mediowych, instytutach badawczych lub firmach, w których odpowiadają za promocję marki po stronie klienta. Adresatami studiów są również osoby zainteresowane zdobyciem najnowszej wiedzy oraz poznaniem skutecznych narzędzi niezbędnych w pracy wymagającej wiedzy z zakresu opracowywania strategicznej komunikacji marki.
Studia rekomendowane są przez: Klub Strategów Marketingu oraz IAB Polska. Patronem medialnym studiów jest SOCIALPRESS.
Więcej informacji na stronie wh.agh.edu.pl.
- Nina