reklama
Dane monitorowane są przez zespół NapoleonCat i udostępniane klientowi po wykupieniu wybranego pakietu. W zależności właśnie od pakietu otrzymujemy dostęp do takich danych jak: statystyki dotyczące osób obserwujących (followers) i obserwowanych (following), aktywność profilu, publikowane treści oraz wykorzystywane hashtagi. Podstawowe wskaźniki to z kolei:
- liczba obserwujących i obserwowanych,
- liczba zaangażowanych użytkowników, czyli takich, którzy polubili lub skomentowali publikowane przez nas treści,
- liczba opublikowanych przez analizowany profil treści,
- liczba interakcji czyli komentarzy i polubień łącznie
- Engagement Rate (ER) czyli wskaźnik zaangażowania liczony jako suma interakcji dzielona przez liczbę obserwujących.
Dodatkowo ten ostatni wskaźnik może zestawić z innymi danymi uzyskując przykładowo porównanie Engagement Rate dla zdjęć i video czy dla treści publikowanych w różnych porach dnia bądź zawierających jeden, dwa, trzy i więcej hashtagów.
Graficznie przedstawione statystyki
Zebrane dane możemy przeglądać w formie przejrzystych tabeli i wykresów. Naturalnie jest możliwość eksportu danych do Excela lub pobrania ich w formie obrazków. Dodatkowo część wykresów posiada rozwijane tabele, które umożliwiają uzupełniające analizy.
Co najważniejsze, mamy też możliwość przeglądania statystyk z kilku profili, dzięki temu jesteśmy w stanie przeprowadzić zbiorczą analizę danej branży i porównać efekty swoich działań do konkurencji, a także zapoznać się potencjałem własnego profilu.
Szczegółowe informacje odnajdziecie na stronach NapoleonCat, na przykład tutaj.