reklama
Targi eHandlu to unikalna impreza, bo tylko tutaj jednocześnie można zapoznać się z tyloma rozwiązaniami z zakresu logistyki, obsługi płatności, prawa w handlu internetowym, hostingu, e-mail marketingu oraz innych obszarów wspierających sprzedaż internetową.
Wśród Wystawców znalazły się po raz kolejny tak znane marki jak: DPD, Elavon, Komputronik, PayU, Skrill, Freshmail, FerBuy, Bold, Trusted Shops, IAI-Shop oraz wielu debiutantów, takich jak: DHL Parcel, OptiSale, Selly Shop, Spinacz.pl, FATPAK.PL, EIMAG Commerce, Mediaten, EmailLabs, bitREC, Frosmo. Poza znanymi już uczestnikom targów Wystawcami, w tej edycji pojawi się kolejnych 30 firm, które nigdy wcześniej w tej imprezie nie uczestniczyły. Organizator targów Fundacja Polak 2.0 ma świadomość tego, jak trudno jest będąc właścicielem eSklepu zapoznać się ze wszystkimi narzędziami i usługami, jakie pojawiają się na rynku. Dlatego po raz ósmy organizowana jest impreza, która gromadzi wszystkich najważniejszych graczy branży. Jak co roku, na Targach będzie okazja, by porozmawiać osobiście nie tylko z twórcami dedykowanych dla e-Sklepów aplikacji czy narzędzi, ale także praktykami z branży. Ludźmi, którzy na co dzień testują oferowane rozwiązania i mogą wyrazić autentyczne i wartościowe opinie na temat ich skuteczności.
Poza możliwością zapoznania się z ofertą wystawców, goście imprezy mają – jak zawsze podczas Targów eHandlu – okazję do wysłuchania wykładów w formie case study. 18 prezentacji zostało podzielonych na dwie ścieżki, odbywające się równocześnie w dwóch salach.
Podczas paneli prezentacji swoją wiedzą podzielą się m. in.:
– Sławomir Żurawski, Poczta Polska
– Florian Werner, remintrex.com
– Dominika Gankowska, Paczkomaty InPost
– Piotr Guziur, Marketing Online
– Witold Chomiczewski, Lubasz i Wspólnicy
Eksperci przedstawią zagadnienia z zakresu SEO i SEM, wytłumaczą najbardziej problematyczne zagadnienia związane z nowelizacją ustawy konsumenckiej, przedstawią najnowsze narzędzia, stworzone z myślą o automatyzacji marketingu. Właściciele i osoby zarządzające e-Sklepami będą mogli dowiedzieć się jak znane firmy z branży e-commerce radzą sobie z logistyką czy poprawą konwersji.
Gwarancją ciekawych prezentacji jest fakt, że jest wybór tematów został oddany w ręce Internautów. Agenda powstała na podstawie listy rankingowej oddanych w sieci głosów.
Udział w Targach eHandlu i prezentacjach jest bezpłatny – wystarczy wcześniej zarejestrować się na stronie www.targiehandlu.pl.Organizator zachęca, by rejestrować się jak najszybciej, ponieważ liczba miejsc podczas paneli prezentacji jest ograniczona.