reklama
Właśnie dlatego powstał ebook “Historia Content Marketingu”, który został opracowany przez redaktorów WhitePress. Ponad 20 stron historii content marketingu, kilkanaście praktycznych wniosków, komentarze wybitnych polskich specjalistów. To wszystko w ebooku, który można pobrać zupełnie za darmo.
Ebook zaczyna się firmą John Deere i wydanym przez nią po raz pierwszy w 1895 roku magazynem The Furrow, a kończy na działaniach Coca-Coli, które rozpoczęły się w 2011 roku. W sumie autorzy wyznaczyli trzynaście ważnych kampanii i kamieni milowych w historii content marketingu. Każdy z nich jest opisany tak, aby można było wynieść jakąś praktyczną lekcję dla dzisiejszych marketerów.
Publikacja jest bezpłatna i można ją pobrać z tej strony. Przy ebooku pracowali dr Paweł Strykowski, współwłaściciel Whitepress i Paulina Kamińska.
Patronem medialnym tego projektu jest m.in. SOCIALPRESS.
- Izabela Muzyka
- Anna Mościcka
- Monika Wąska