reklama
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
– Pierwsze miejsce w lipcowym rankingu zajmuje Coca-Cola zachęcająca do obdarowywania się całusami. Na drugim miejscu, w reklamie FIFA15, na wirtualnym boisku spotkało się dwóch reprezentantów Polski w piłce nożnej. Podium zamyka wideo Porsche, które w projekcie BlackBox w nietypowy sposób sprawdza przywiązanie kierowcy do samochodu. Czwarta i piąta pozycja należą do Lidla promującego swoją letnią ofertę – komentuje Paulina Kaczyńska-Kowaliszyn z YouTube Polska.
1. #DajCalusa z Coca-Cola! Maffashion, Masterczułek, JDabrowsky, MultiGameplayGuy, Ajgor!
Klient: Coca-Cola
Agencja kreatywna: MediaCom Beyond Advertising
Dom mediowy: MediaCom
2. FIFA 15 – Milik vs Kędziora – zapowiedź pojedynku
Klient: EA SPORTS Polska
Agencja kreatywna: bd
Dom mediowy: MediaCom
3. Porsche BlackBox
Klient: Porsche Polska
Agencja kreatywna: bd
Dom mediowy: MediaCom
4. Moda damska na lato – oferta promocyjna Lidla
Klient: Lidl Polska
Agencja kreatywna: GPD
Dom mediowy: Performance Media
5. Trendy na lato marki esmara – oferta promocyjna lidla
Klient: Lidl Polska
Agencja kreatywna: GPD
Dom mediowy: Performance Media
Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.
Źródło: informacja prasowa