X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w Polsce

Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w Polsce

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

– Pierwsze miejsce w lipcowym rankingu zajmuje Coca-Cola zachęcająca do obdarowywania się całusami. Na drugim miejscu, w reklamie FIFA15, na wirtualnym boisku spotkało się dwóch reprezentantów Polski w piłce nożnej. Podium zamyka wideo Porsche, które w projekcie BlackBox w nietypowy sposób sprawdza przywiązanie kierowcy do samochodu. Czwarta i piąta pozycja należą do Lidla promującego swoją letnią ofertę – komentuje Paulina Kaczyńska-Kowaliszyn z YouTube Polska.

1. #DajCalusa z Coca-Cola! Maffashion, Masterczułek, JDabrowsky, MultiGameplayGuy, Ajgor!

Klient: Coca-Cola
Agencja kreatywna: MediaCom Beyond Advertising
Dom mediowy: MediaCom

2. FIFA 15 – Milik vs Kędziora – zapowiedź pojedynku

Klient: EA SPORTS Polska
Agencja kreatywna: bd
Dom mediowy: MediaCom

3. Porsche BlackBox

Klient: Porsche Polska
Agencja kreatywna: bd
Dom mediowy: MediaCom

4. Moda damska na lato – oferta promocyjna Lidla

Klient: Lidl Polska
Agencja kreatywna: GPD
Dom mediowy: Performance Media

5. Trendy na lato marki esmara – oferta promocyjna lidla

Klient: Lidl Polska
Agencja kreatywna: GPD
Dom mediowy: Performance Media

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Źródło: informacja prasowa

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail