reklama
Pierwszego dnia festiwalu odbędzie się międzynarodowa konferencja biznesowa, skupiona wokół innowacyjnych treści audiowizualnych i najnowszych trendów w branży. Udział w niej wezmą m.in.:
- Paolo Bonsignore, dyrektor marketingu illycaffè (Włochy),
- Lovisa Sunnerholm, PR Manager Electrolux EMEA i producent wykonawczy filmu „The Next Black” (Szwecja)
- Tommy Andreasen, Concept Creator Lego (Dania)
- Amanda Farnsworth, redaktor BBC News (Wielka Brytania)
- Robert Pratten, dyrektor generalny Transmedia Storyteller (Wielka Brytania).
Drugi dzień imprezy rozpocznie się od pierwszych w Europie Środkowo-Wschodniej targów treści interaktywnych i crossmedialnych. Dla twórców to szansa na zaprezentowanie swoich projektów przed przedstawicielami znanych marek. Dla brandów – możliwość odnalezienia projektu, który pomoże w ich promocji. Projekty będą oceniane przez redaktorów zamawiających z BBC, Channel 4, France Televisions, Telefrance, ZDF oraz przez twórców gier (Techland), natomiast projekty z potencjałem komercyjnym ocenią przedstawiciele marek takich, jak PepsiCo, L’Oreal, Allegro czy PayU.
Drugiego dnia odbędą się również pokazy filmowe. W tym roku zaprezentowane zostaną dwa filmy zrealizowane na potrzeby marek: Electrolux „The Next Black” oraz „A Small Selection Of The World” Illy Caffè.
Impreza odbędzie się w dniach 23-24 września w Szkole Filmowej w Łodzi przy ul. Targowej 61/63. Wstęp na targi oraz pokazy filmowe jest bezpłatny. Bilety na konferencję można zakupić na stronie www.filmteractive.eu.