X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Pozostał już tylko tydzień na zgłoszenia do Mixx Awards 2015

Pozostał już tylko tydzień na zgłoszenia do Mixx Awards 2015

reklama


Tegoroczna edycja MIXX Awards & Conference 2015 odbędzie się 19 listopada w warszawskim Palladium pod hasłem: „Kreatywne idee w efektywnych rozwiązaniach”. W ramach organizowanego cyklicznie przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska święta branży internetowej odbędzie się gala konkursowa, którą poprzedzi MIXX Conference. Całodzienna konferencja realizowana jest w unikatowej formule prezentacji case studies, prowadzonych w duetach przez agencję wraz z klientem. Dzięki temu słuchacze będą mieli okazję spojrzeć na najciekawsze polskie kampanie internetowe oczyma ich twórców i marketerów.

Do konkursu można zgłaszać kampanie internetowe z ostatnich 12 miesięcy, w kategoriach takich jak: kampania wizerunkowa, wprowadzenie nowego produktu na rynek, bezpośredni odzew, lojalność wobec brandu, kampanie społeczne i non-profit (blok Strategies & Objectives) oraz marketing społecznościowy, gry, wideo online, branded content, kampanie cross-mediowe, mobile/tablets, mobile application, strona Brandowa (blok Tools & Tactics). Wręczane są również nagrody za szczególne dokonania, w kategoriach: Człowiek Roku, Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku.

MIXX Awards to międzynarodowy konkurs z tradycją sięgającą 2005 roku, kiedy to po raz pierwszy został zorganizowany przez amerykański oddział IAB. Od tamtej pory z powodzeniem jest rozwijany w wielu krajach świata i stał się jednym z najważniejszych konkursów dla branży interaktywnej. Polska edycja MIXX Awards organizowana jest przez IAB Polska od 2007 roku, a od trzech lat konkursowi towarzyszy konferencja MIXX Conference.

O IAB Polska

IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku.
Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.
Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. IAB Polska ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail