X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

TOP100 polskich marek na Instagramie. Moda przed mediami

TOP100 polskich marek na Instagramie. Moda przed mediamifot. Dasha Petrenko - bank zdjęć Fotolia.com

reklama


To, że marki modowe górują na Instagramie, nie powinno nikogo dziwić. Bądź co bądź, jest to medium czysto wizualne, którego moc skupia się właśnie na inspirowaniu poprzez obraz, nie zawsze pokazujący tylko to co piękne, ale również to co inne i oryginalne. Sierpniowa analiza NapoleonCat doskonale pokazuje, kto działa właśnie w taki sposób.

Profil Local Heroes, który pomimo swojego streetwearowego i niezależnego charakteru jest obecnie numerem 1 na liście topowych kont instagramowych z liczbą ponad 120 tysięcy obserwujących, pokazuje, że liczy się kreatywność i inwencja twórcza w prowadzeniu swojego konta na Instagramie. Co ciekawe, Local Heroes nie tylko w liczbie użytkowników przoduje przed innymi. Jest marką, która miała najwięcej, bo ponad pół miliona interakcji, czyli komentarzy i polubień.

Ci, którzy zasługują na “naj”, to m.in. profil czasopisma Glamour, z największą ilością opublikowanych postów w sierpniu (178), czy MTV Polska z największą ilością filmów (41).

top100marek_followers

Branża, która uległa modzie, to media. Tutaj zdecydowanie da się odczuć lidera – grupę TVN z czterema największymi profilami, do których należą Top Model Polska, Fakty TVN, Prawo Agaty TVN i TVN24.

Z kolei fani Legii Warszawa mogą cieszyć się z wygranej instagramowej rywalizacji z Wisłą Kraków, która ma prawie 20 tysięcy mniej obserwujących.

NapoleonCat

NapoleonCat

 

 

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail