reklama
Dorsey jakiś czas temu poprosił wszystkich, a zwłaszcza 1,500 programistów z 39 krajów do wspólnej pomocy Twitterowi. Chodziło o to, aby wraz z hashtagiem #HelloWorld przesyłać swoje opinie na temat Twittera, co warto w nim ulepszyć i co zrobić, aby użytkownicy czuli się w tym miejscu lepiej.
#HelloWorld
“Zatweetujcie o tym, co chcielibyście zobaczyć na Twitterze z hashtagiem #HelloWorld, a my zbierzemy wszystkie informacje, których użyjemy przy podejmowaniu ważnych dla firmy decyzji. Dzięki temu, będziemy dumni z platformy, którą tworzymy. Nie stanie się to w jedną noc, ale jestem przekonany, że dokonamy właściwych decyzji.” – tak sprawę komentował CEO firmy, Jack Dorsey.
5,746 tweetów
Dziś, na swoim blogu, Twitter opublikował post, w którym poinformował jak przebiegła cała “akcja”: “W sumie, przez trzy pierwsze dni dostaliśmy 5, 746 tweetów, z czego ponad 700 koncentrowała się głównie na platformie. W większości otrzymane tweety były na temat aplikacji lub naszego biznesu. Przeglądaliśmy również rozmowy, które pojawiały się w Internecie, włączając w to Hacker News.”
Co do poprawy?
Co ciekawe, firma nie powiedziała, co konkretnie najbardziej chcieliby poprawić ci, którzy skorzystali z oferty #HelloWorld, a jedynie zakreśliła co zauważali użytkownicy. Wśród propozycji, które się pojawiły od tweeterowiczów, część z nich dotyczy edytowania tweetów, poprawy funkcji Listy, sugestie jak poprawić wyszukiwarkę, a także jak ulepszyć API, usprawnić politykę oraz w jaki sposób dostarczyć większej przejrzystości do upgrade’owania oferty Gnip. Firma potwierdziła również, że pojawiło się sporo feedbacków dotyczących funkcji “Moments”.
W tym momecie tweetów z #HelloWorld jest pewnie jeszcze więcej i na pewno każdy z nich będzie rozpatrzony przez Dorsey’a i spółkę. Firma, która pracuje nad nowymi produktami i liczy na spory wzrost w każdym aspekcie, potrzebuj pomocy z niemalże każdej strony. A przecież pomoc od programistów i użytkowników jest tą najważniejszą, która faktycznie może przyczynić się do sukcesu platformy.