reklama
Wydawcy pozytywnie zareagowali na pojawienie się nowej platformy, którą była Moments, a wśród chętnych na publikowanie wiadomości na niej znaleźli się m.in. BuzzFeed, The Washington Post, The New York Times czy Fox News.
Promoted Moments w zamierzeniu będą wyglądać bardzo podobnie do zwykłych informacji, ale jednocześnie będą się na tyle wyróżniały, aby każdy użytkownik wiedział, że dany post jest reklamą, a inny nie. Reklamy w tym formacie będą wyświetlane przez dobę od momentu, w którym zostaną opublikowane.
Póki co, wiadomo tyle, że przez kilka kolejnych miesięcy nowy format reklamowy będzie przechodziła przez fazę testów, natomiast to, kiedy dokładnie oferta zostanie wprowadzona, nadal pozostaje tajemnicą.
Na pierwszy rzut oka widać, że na Twitterze sporo się dzieje. Sporo nowych rozwiązań, mających wspomóc finansowo firmę, są tego najlepszym przykładem. Można się spodziewać, że funkcje takie jak Conversion Lift czy Promoted Moments, a także zwiększenie dostępności platformy w wielu krajach, to dopiero początek.