reklama
Interakcja z klientem powinna być dla firm jednym z najważniejszych czynników, budujących ich wizerunek. Nie zawsze jednak było łatwo sprostać wymaganiom konsumentów przy jednoczesnym korzystaniu z Facebooka, stąd też pojawiła się najnowsza aktualizacja.
Wiadomości oraz wydarzenia na stronie
Choć działanie jest bardzo podobne do działania Messengera, na aktualizacji osiągną przede wszystkim firmy, które w czasie rzeczywistym, będą mogły w dużo łatwiejszy sposób dotrzeć do konsumentów. Dzięki nowej funkcji, mają one mają możliwość dodania opcji “Wiadomości” oraz “Wydarzenia” na swoich stronach internetowych. W efekcie, klienci będą mogli wysyłać wiadomości, a następnie bezpośrednio otworzyć je w Messengerze. Przykład? Jeśli zamówicie jedzenie przez daną stronę, natychmiastowo będziecie je mogli edytować Messengerze.
Posted by Facebook Developers on 1 grudnia 2015
Kolejne ułatwienie, “Wydarzenia”, pozwalają na (co oczywiste) dopisanie się do listy uczestników danej imprezy. Ponadto, klienci będą widzieć wszystkie zmiany moderatora dotyczące eventu, a dzięki subskrybcji, będą “na bieżąco” z informacjami. Jasne, wiem, że wszystko to możemy już robić bezpośrednio za pomocą Facebooka, ale ludzie googlujący w poszukiwaniu firm i ich usług, zdecydowanie częściej decydują się na wejście na stronę internetową, a nie facebookową. Właśnie dlatego firma postanowiła wyjść na przeciw oczekiwaniom tej grupie konsumentów, którzy z jednej strony preferują strony internetowe, a jednocześnie cenią sobie prostotę komunikacji via Messenger.