reklama
Większość zakupów nadal odbywa się w tradycyjnych sklepach. Bez dokładnego zrozumienia jak reklamy w świecie cyfrowym przekładają się na sprzedaż offline, marketerzy nie mogą w pełni wykorzystać możliwości rozwoju, które oferowane są im przez media cyfrowe.
Offline Actions – łączy świat offline i online
Z tego powodu Facebook rozwinął Offline Actions. Narzędzie to umożliwia analizę związku pomiędzy sprzedażą offline a reklamami online. Reklamodawcy, którzy analizują swoje reklamy za pomocą platformy Atlas mogą teraz wgrać dane zebrane w point- of- sale (POS) i w krótkim czasie zorientować się, czy reklamy online wpływają na decyzje zakupowe klientów.
Path to Conversion – bada drogę reklamy
Facebook pracuje również z reklamodawcami nad narzędziem Path to Conversion, które umożliwi zbadanie w jaki sposób reklama dociera do ludzi za pomocą szeregu różnych urządzeń, zanim nastąpi konwersja. Inne metody opierają się na analizie plików cookie, ale platforma Atlas bazuje na informacjach o prawdziwych ludziach, a to umożliwia reklamodawcom śledzenie jak w rzeczywistości działa kampania wyświetlająca się na komputerach, tabletach i telefonach, zanim nastąpi konwersja. To urządzenie jest już dostępne dla wszystkich klientów.
Video Ad Serving – opowie historię i zmierzy efekt
Kolejne nowe na
Reklama
rzędzie to Video Ad Serving – ułatwia ono opowiadanie ludziom inspirujących historii marek i mierzenie efektów osiąganych za sprawą wielu różnych urządzeń. Gwałtowny rozwój wideo, w połączeniu ze zmieniającymi się nawykami konsumpcji treści na różnych urządzeniach, sprawia że jest to jeden z najbardziej wartościowych formatów reklamowych dostępnych dla marketerów. Narzędzie Video Ad Serving dostępne będzie z końcem marca.
Więcej informacji znajdziecie na tutaj.
Reklama
- Kamil Kuczyński- Naukopedia.pl