X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

#Teleexpress – tak wygląda protest na Twitterze

#Teleexpress – tak wygląda protest na Twitterzefot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Burza, która wybuchła na Twitterze jest odpowiedzią na to, co się stało w jednym z wydań Teleexpressu. Albowiem w materiale przygotowanym przez Katarzynę Piwońską pojawiła się informacja, że Oscara za najlepszy film dostał “Spotlight”, który opowiada o dziennikarzach, którzy ujawnili skandal pedofilski w Bostonie. Tymczasem film oparty jest na faktach i porusza problem przestępczości seksualnej księży rzymskokatolickich. Podanie informacji w sposób lakoniczny i spłycony wzbudziło w widzach podejrzliwość. Oskarżyli oni Teleexpress o celowe pominięcie wiadomości, które mogłyby uderzać w wizerunek Kościoła.

Reakcja na Twitterze

Użytkownicy Twittera postanowili zaprotestować przeciwko takim działaniom i zorganizowali oni akcję, która polega na jak największym spłyceniu fabuły znanych filmów.

Kilka przykładów:

Maciej Orłoś w rozmowie z naTemat przyznał, że nie widział jeszcze filmu. Często w Teleexpressie sygnalizujemy dany temat, a potem podajemy więcej szczegółów w Teleexpressie Extra. Tak było i tym razem – wyjaśnia. Jednak na nic zdały się tłumaczenia dziennikarza. Internauci już na dobre podchwycili temat i jak widać na załączonym obrazku wyszło naprawdę ciekawie i wesoło. Więc pamietajcie, że „Teleexpress – program z ciuchcią”.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail