X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jaka tematyka zdominuje tegoroczny Filmteractive?

Znamy już program szóstej edycji festiwalu komunikacji interaktywnej – Filmteractive. Wśród zaproszonych prelegentów znaleźli się przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz komunikacyjnych jak Orange, The Walt Disney Company, Vice czy Twitter.

Jaka tematyka zdominuje tegoroczny Filmteractive?

reklama


W dniach 28-29 września w Łódzkiej Filmówce będzie można wziąć udział w ciekawych spotkaniach z przedstawicielami biznesu, reklamy oraz przemysłów kreatywnych. Z pewnością nie do przeoczenia jest prezentacja Joeriego Van den Bergha – eksperta od genów Y i Z, autora bestsellera „Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?”, który w Polsce pojawi się po raz pierwszy; a także zamknięty warsztat na temat Millenialsów i marketingowych trendów prowadzony przez Jana Kisielewskiego i Patrycję Venulet ze Stratosfera by Deloitte. Joeri van den Bergh dzięki swojej książce How Cool Brands Stay Hot stał się ekspertem od potrzeb i pragnień młodych ludzi. Pokolenia Y i Z nie mają przed nim tajemnic, a jego trafna analiza to lektura obowiązkowa każdego marketingowca.

Cechą pokolenia Y jest to, że szybko potrafi wykryć fałsz w marketingu, zdemaskować Cię. Wiarygodność i poczucie autentyczności są więc bardzo ważne. To sprawia markom trudność. Musisz bowiem pozostać wiernym własnemu DNA, z drugiej strony bez przerwy się zmieniać. Inaczej bowiem zostaniesz uznany za markę nudną – mówi Joeri van den Bergh i podkreśla, że to wyzwanie jest niezmienne i nie traci na aktualności. Czym różni się pokolenie Y od wcześniejszej genracji – X? Jak zrozumieć jego świat, perspektywę z jakiej patrzy i do niego dotrzeć? Jaki model strategii przyjąć przy tworzeniu marki? Co sprawia, że dany brand staje się cool i jak ten status utrzymać? W jaki sposób osiągnąć autentyczność i szczerość w oczach Millenialsów? Czego oczekuje młody konsument? Na te i inne pytania, odpowiedzi można znaleźć w książce Joeri van den Bergha.  Książka van den Bergha jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią młodego konsumenta. Pozycja stała się lustrem pokolenia Y, zdobywając przy tym prestiżowe nagrody: Expert Marketeer uznał ją za najlepszy tytuł marketingowy roku, a The American Marketing Association Foundation (AMAF) za najlepszą książkę marketingową roku.
Wirtualna rzeczywistość oraz storytelling to kolejne obszary, które zdominują tematykę Filmteractive 2016. Tutaj swój udział potwierdzili Morgan Bouchet – Director Digital Content & Innovation Head of VR (Orange), a także Artur Pacuła – Chief Marketing Officer and Head of Disney Interactive CEE (The Walt Disney Company). Z pewnością warto wziąć udział w panelu dyskusyjnym z przedstawicielami takich marek jak: Samsung, Orange, Superhot czy Platige Image.
Podczas Filmteractive znajdzie się również miejsce dla twórców ciekawych rozwiązań technologicznych, a także dla osób poszukujących innowacyjnych rozwiązań z zakresu #socialmedia #mobile #VR #gaming #innovation#interactive. Nabór projektów na tegoroczny Market potrwa do 15 lipca.
Nowością festiwalu jest Strefa Innowacji, która ma pozwolić na prezentowanie swoich projektów na specjalnych, multimedialnych stanowiskach. W kameralnej atmosferze będzie można tu porozmawiać z twórcami innowacyjnych treści oraz projektów VR, a także zanurzyć się w wirtualną rzeczywistość w praktyce: sprawdzić, jakie możliwości daje i na czym tak naprawdę polega.
Dostajemy coraz więcej sygnałów na to, że podejście networkingowe, które staramy się promować od momentu powstania Filmteractive jest skuteczne i potrzebne zarówno dla branży reklamowej, szukającej ciekawych treści, jak i dla twórców, którzy muszą być otwarci na różne sposoby finansowania i realizacji swoich projektów  – mówi Agata Wielgus, project manager FilmteractiveJednym z takich sygnałów jest dofinansowanie, jakie udało nam się uzyskać dla festiwalu z programu UE Kreatywna Europa MEDIA. Jest to dla nas jednoznaczny sygnał na to, że marki stają się mediami inwestującymi i tworzącymi pełnowartościowe i atrakcyjne treści, a proponowane przez nas biznesowe podejście do wydarzenia okazuje się korzystne dla obu stron.
Wydarzeniu patronuje portal SocialPress.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail