reklama
Narzędzie do tworzenia pokazów slajdów może zostać wykorzystane do prezentacji zarówno dużych marek na rynkach rozwijających się, na których dominują połączenia internetowe o niskiej szybkości, jak też małych przedsiębiorstw, które nie mają zasobów potrzebnych do stworzenia tradycyjnych reklam wideo.
Teraz Facebook uzupełnił ten format o nowe funkcje:
1. Tekst oraz muzyka
Możliwość wyboru fontu, szablonu oraz kolorystyki, a także ścieżki dźwiękowej lub wgrania własnej muzyki.
2. Pokaz slajdów na smartfonie
Możliwość stworzenia reklamy w formacie pokazu slajdów bezpośrednio na urządzeniu z systemem Android.
3. Zasoby banku zdjęć
Pełna integracja pokazu slajdów z bankiem zdjęć Facebooka, dzięki czemu partnerzy reklamowi mogą wybierać spośród tysięcy fotografii z bazy zdjęć stockowych, własnego archiwum lub wgrać nowe.
4. Wykorzystanie wideo bez względu na szybkość połączenia
Dzięki nowej funkcji pokazu slajdów partnerzy reklamowi mogą łatwo zamienić wideo na pokaz slajdów. Wystarczy wgrać film, a narzędzie automatycznie wybierze z niego 10 klatek, z których następnie utworzy pokaz slajdów. Tak przygotowana reklama może z kolei zostać łatwo skierowana do osób korzystających z łączności 2G.