reklama
Rynek mediów i telekomunikacji, pomimo ciągłego zmagania się z nowymi wyzwaniami i wygórowanymi oczekiwaniami konsumentów z dnia na dzień zaskakuje nowymi technologiami i rozwiązaniami. Reprezentanci tego sektora będą rozmawiać na temat fundamentalnych zagadnień podczas Warsaw International Media Summit, który odbędzie się 12-13 października 2016 roku w Hotelu Westin w Warszawie.
Wśród kluczowych zagadnień, które zostaną poruszone podczas Konferencji znajdują się m.in.: przyszłość mediów publicznych, monetyzacja mediów i modele biznesowe przyszłości, finansowanie mediów w świetle zmian i tendencji konsumpcji, piractwo i współpraca z instytucjami rządowymi, technologie przyszłości, kanały dystrybucji treści, cyberbezpieczeństwo.
Wydarzenie to co roku gromadzi liczne grono kluczowych przedstawicieli z branży medialnej, telekomunikacji i nowych technologii. Umożliwia to spojrzenie z różnych perspektyw na ważne zagadnienia, z punktu widzenia rozwoju całego rynku. Co najważniejsze, debata w tak zróżnicowanym gronie może stanowić klucz do narodzin nowych strategii i trendów w najbliższej przyszłości – skomentował Robert Bednarski, Country Director, Central Eastern Europe, Facebook.
Kongres stanowi unikalną okazję do podjęcia dyskusji na temat kluczowych wyzwań i problemów z jakimi na co dzień spotyka się branża oraz wymiany wiedzy, opinii i doświadczeń między decydentami i uczestnikami polskiego rynku telekomunikacyjnego, medialnego i nowych technologii.
Więcej informacji znajdziecie na stronie wydarzenia.