
reklama
Publikowane w ostatnich latach raporty jasno wskazują, że najbardziej problematyczną kwestią, jakiej muszą stawić czoła marketerzy podejmujący działania w ramach marketingu treści, jest mierzenie efektów tychże. Analityka content marketingu jest często elementem, na który spuszczona jest zasłona milczenia. Bo w końcu wszyscy wiemy, że content marketing jest skuteczny, prawda? Bo modny, bo wszyscy chcą go stosować, bo gdziekolwiek pojawia się hasło marketingu treści, marketerzy czytają, przychodzą na szkolenia, angażują się. Jak jednak przekonać przełożonych czy klientów do tego, że naprawdę warto? Jakie dane czy przykłady przytoczyć, na co się powoływać, jak dobrać wskaźniki, które potwierdzą efektywność takiej reklamy? Jak podejść analitycznie do tematu content marketingu? Dla wszystkich, którzy zadają sobie te pytania, stworzyliśmy tę publikację – (Z)mierz się z content marketingiem. Analityka w praktyce.
Przyglądamy się w nim trendom w marketingu treści, wskaźnikom efektywności, społecznościowym miernikom działań content marketingowych czy też długotrwałej relacji content marketingu i SEO. Nie zabrakło również zbioru najczęściej popełnianych błędów w content marketingu, podstawowych zasad tworzenia person i zdobywania informacji o własnych odbiorcach oraz odpowiedzi na najważniejsze pytanie – czy content marketing sprzedaje? Sprawdźcie!
Spis treści
- Czy content marketing sprzedaje?
- Content marketing jako nowe SEO
- Co Ty wiesz o swoich odbiorcach?
- Lajki, retweety, udostępniania, czyli czy aktywność i zaangażowanie odbiorców ma znaczenie?
- Monitoring internetu a wpływ na skuteczność działań content marketingowych
- Jak zmierzyć content marketing. Model CMI
- 8 najczęściej popełnianych błędów w content marketingu
Zapraszamy do lektury!
Zostań partnerem raportów SOCIALPRESS