![Raport: (Z)mierz się content marketingiem. Analityka w praktyce Raport: (Z)mierz się content marketingiem. Analityka w praktyce](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F10%2Fmac-man-office-business-shutterstock_337921478-small.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
![Raport "(Z)mierz się z content marketingiem](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2016/10/Raport-Zmierz-sie-z-content-marketingiem-analityka-w-praktyce-485x686.png)
Przyglądamy się w nim trendom w marketingu treści, wskaźnikom efektywności, społecznościowym miernikom działań content marketingowych czy też długotrwałej relacji content marketingu i SEO. Nie zabrakło również zbioru najczęściej popełnianych błędów w content marketingu, podstawowych zasad tworzenia person i zdobywania informacji o własnych odbiorcach oraz odpowiedzi na najważniejsze pytanie – czy content marketing sprzedaje? Sprawdźcie!
Spis treści
- Czy content marketing sprzedaje?
- Content marketing jako nowe SEO
- Co Ty wiesz o swoich odbiorcach?
- Lajki, retweety, udostępniania, czyli czy aktywność i zaangażowanie odbiorców ma znaczenie?
- Monitoring internetu a wpływ na skuteczność działań content marketingowych
- Jak zmierzyć content marketing. Model CMI
- 8 najczęściej popełnianych błędów w content marketingu
Zapraszamy do lektury!
Zostań partnerem raportów SOCIALPRESS