reklama
Facebook od dłuższego czasu stara się jeszcze bardziej ułatwić markom nawiązywanie kontaktu z klientami i zwiększyć efektywność profili firmowych. Niedawno pisaliśmy o nowych funkcjach Stron, który sprawią, że nasze profile będą jeszcze bardziej interaktywne i bezpośrednie. Przycisku Call to action umożliwiają bezpośredni zakup, wysłanie zapytanie, wystawienie rekomendacji czy koordynację rezerwację.
Kolejna nowość od Facebooka także dotyczy Stron w serwisie. Jak czytamy na blogu Semahead, na niektórych profilach, w sekcji “Edytuj strony” pojawiła się opcja “Szablony”. Możemy wybrać schematy stron dostosowane do profilu firmy. Podzielono je między innymi na Usługi profesjonalne czy Restauracje i kawiarnie. Jest ich niewiele, nie są zróżnicowane, ale mogą pomóc w szybkiej zmianie wyglądu naszego profilu.
Szablony mają domyślne przyciski i karty, które poprawią wyniki naszej strony. Na chwilę obecną nie wiadomo, czy funkcja jest w fazie testów czy została zaimplementowana na stałe. Jednak jedno jest pewne – Facebook potwierdza swoimi działaniami, że dostrzega, że nie jest tylko serwisem w którym aktywność podejmują tylko indywidualni użytkownicy, ale i miejscem do nawiązywania relacji na poziomie marka-klient.
- Michalina Neumann