![Kobiety w branży kreatywnej – akcja #addgirlsinad Kobiety w branży kreatywnej – akcja #addgirlsinad](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F12%2Fadd.png&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Zaledwie 20 procent pracowników kreatywnych i 11 procent dyrektorów kreatywnych na Å›wiecie to kobiety. WedÅ‚ug badaÅ„ SAR – Stworzyszenia Komunikacji Marketingowej, w Polsce w dziaÅ‚ach kreacji kobiety stanowiÄ… 35 procent, a wiÄ™c o 10 procent wiÄ™cej niż w Wielkiej Brytanii.
Z okazji obchodzonego 17 listopada w Brazylii Dnia Kreatywności, agencja Escola Cuca stworzyła projekt, w ramach którego agencje z całego świata pokazują na swoich stronach inspirujące kobiety pracujące w działach kreatywnych. Firmy dodają także do swoich logotypów ich inicjały i publikują je. Opublikowane w ramach akcji treści są oznaczone hasztagiem #addgirlsinad. Dzięki temu odnalezienie i poznanie kreatywnych kobiet jest jeszcze łatwiejsze.
#addgirlsinad from ESCOLA CUCA on Vimeo.
Jak wygląda akcja? Z oficjalnej strony akcji można pobrać plik, który ułatwi stworzenie grafiki. Po jej przygotowaniu należy dodać do logotypów z nazwą agencji pierwsze litery imienia i nazwiska kreatywnej kobiety, którą chcemy pokazać światu. W założeniu agencja powinna pozostawić w funkcjonowaniu logotypy stworzone w ramach akcji. Publikowane zdjęcia są oznaczane oficjalnym hasztagiem #adgirlsinad.
Czas rozpoczęcia akcji przewidziano na 14-18 listopada, jednakże do akcji wciąż dołączają kolejne agencje z całego świata. Dotąd włączyły się do niej zagraniczne firmy takie jak FCB, McGarrryBowen, Facebook i Instagram oraz kilka agencji z Polski m.in Isobar Poland, Insignia, Infinity Group czy Fenomem.pl.
Szczegóły kampanii na stronie: http://www.addgirlsinad.com/