reklama
Już 2 marca w Warszawie odbędzie się konferencja organizowana przez „Harvard Business Review Polska” zaprasza na konferencję z cyklu Elite Sales Program: „Sprzedaż wielokanałowa 3.0”. Sprzedaż B2B i B2C dynamicznie się zmienia, tak jak zmieniają się zachowania klientów.
Idea konferencji
Sprzedaż za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji pozwala firmom usatysfakcjonować coraz bardziej wymagających klientów, którzy chcą jednocześnie korzystać z zalet zakupów online i tych dokonywanych w sklepach stacjonarnych. Wielokanałowy świat stawia jednak przed nami kolejne wyzwanie: w jaki sposób harmonijnie połączyć elektroniczne i tradycyjne formy sprzedaży, by w pełni odpowiadać na potrzeby klienta, maksymalizując przy tym zyski?
Cel wydarzenia
Celem konferencji jest zaprojektowanie i wdrożenie optymalnej struktury sprzedaży wykorzystującej różne kanały sprzedażowe, dopasowanie roli i miksu kanałów sprzedaży do cyklu zakupowego klientów, efektywne zarządzanie kanałami sprzedaży, a także wzrost pokrycia rynków, zysków ze sprzedaży i obniżka kosztów. Z konferencji skorzystają prezesi, dyrektorzy generalni, właściciele małych, średnich i dużych firm, dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży oraz marketingu, a także osoby odpowiedzialne za strategię sprzedaży oraz rozwój biznesu.
Dlaczego warto?
Uczestnicy otrzymają konkretne narzędzia, dzięki którym zoptymalizujesz kanały sprzedaży. Poznają też nowe opłacalne możliwości ich rozwoju, dzięki czemu zwiększysz ich rentowność oraz przychody firmy. Poruszone zostaną zagadnienia projektowania struktury sprzedaży wielokanałowej, wyzwań w zarządzaniu kanałami sprzedaży w zależności od rodzaju i wielkości firmy, doboru optymalnych kanałów sprzedaży dla poszczególnych produktów, zdobycia przewagi konkurencyjnej w poszczególnych kanałach sprzedaży oraz zwiększania zysków dzięki starannemu dopasowaniu kanałów sprzedaży do cyklu zakupowego klienta.
Gościem specjalnym konferencji będzie John DeSarbo – jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów z zakresu strategii sprzedaży kanałowej i zarządzania. Obecnie pracuje on w San Francisco jako dyrektor ZS Associates, największej na świecie firmy doradczej specjalizującej się w podnoszeniu efektywności sił sprzedażowych.
Więcej informacji: desarbo.pl
Portal Social Press jest patronem medialnym wydarzenia.