reklama
Nowe technologie i rozwiązania są coraz chętniej wdrażane przez świat biznesu. Dziś wiemy już, że sztuczna inteligencja oferuje nam lepsze rozwiązania dla naszych działań, i że są to m.in coraz powszechniejsze algorytmy przetwarzania danych, pomagające w pracy nad bardziej przyziemnymi kwestiami takimi jak rozpoznawanie mowy i obrazów, analiza zachowania, sztuczna twórczość, sieci neuronowe, uczenie maszynowe, chatboty czy działania z obszaru Big Data, ekonomii lub marketingu. W przypadku tego ostatniego personalizacja i automatyzacja są bardzo istotnymi elementami dla zaangażowania użytkowników. Wszelkie działania z zakresu marketingu opierają się obecnie na indywidualizowaniu przekazów i tworzeniu doświadczeń, które sprawią, że odbiorca do nas powróci.
Ze sztucznej inteligencji korzystają obecnie największe światowe firmy takie jak Google, Facebook, Microsoft czy Baidu. Jak czytamy w raporcie “Sztuczna inteligencja w biznesie”, wdrożenie systemów AI w latach 2016-2020 w USA przyniesie 60 miliardów oszczędności. Mówi się, że również w roku 2040 sztuczna inteligencja dorówna możliwościom człowieka. Pytanie więc jak bardzo już teraz jest rozwinięta? W jaki sposób można obecnie wykorzystać ją w biznesie i które problemy marketerów pomoże rozwiązać?
Mimo wielu obaw, że maszyny zastąpią nas i uczynią bezrobotnymi, warto zastanowić się, jak już teraz zaimplementować nowe rozwiązania i spojrzeć na AI jako partnera dla naszego biznesu. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w biznesie, zapraszamy do lektury raportu.
Pobierz za darmo raport “Sztuczna inteligencja w biznesie” z portalu MarketingLink.pl