reklama
Już 30 marca w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się kolejna edycja Kongresu Online Marketing. Hasłem przewodnim 13. edycji Kongresu jest samodzielne prowadzenie kampanii promocyjnych w Internecie metodą krok po kroku. Organizatorzy starannie dobrali tematykę pod potrzeby uczestników. Podczas jednego dnia każdy z uczestników będzie mógł skorzystać z 8 pełnowartościowych szkoleń, na których tematy nie zostaną potraktowane pobieżnie.
Wyselekcjonowani prelegenci
Po każdej prelekcji uczestnicy zdobędą rzeczywiste umiejętności, dlatego każde szkolenie będzie trwać minimum 45 minut. Organizatorzy deklarują także brak prelekcji sprzedażowych – zarówno tych jawnych, jak i ukrytych. Dla nich liczy się prawdziwa wiedza i wartość dla Uczestników. Efekty ostatniej edycji w postaci nowych, efektywnych kampanii są już widoczne w sieci. Dwie sale Multikina Złote Tarasy były wówczas zapełnione najlepszymi marketerami w Polsce!
Na scenie występują tylko najlepsi z najlepszych – nie spotkamy przypadkowych prelegentów, którzy dopiero pracują na swoje nazwisko. Podczas marcowej edycji wystąpią: Marcin Maj, Maciej Lewiński, Artur Maciorowski, Witold Wrodarczyk, Rahim Blak, Daniel Bossy, a także gość specjalny Dorota Wellman. We wszystkich edycjach Kongresu Online Marketing wystąpiło w sumie 214 Prelegentów. To doświadczenie pozwala zapraszać do wystąpień jedynie tych najlepszych, którzy w historii otrzymali najwyższe oceny uczestników.
Plan kongresu
Tematyka prelekcji z pewnością zadowoli każdego, bez względu na poziom wtajemniczenia w internetową działalność. W planie kongresu m.in:
- darmowe i płatne kampanie reklamowe w Internecie
- skutecznego pozyskiwanie nowych klientów w Internecie- zbieranie wartościowych leadów krok po kroku
- określenie budżetu reklamowego oraz ocena efektywności kampanii marketingowej
- 10 strategii social media, które naprawdę działają
- w jaki sposób wykorzystać emocje konsumentów do prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych
- taktyki social media, których nie zna Twoja konkurencja
- jak zwiększyć sprzedaż skuteczniej wykorzystując dane z Google Analytics
Praktyczne warsztaty
Po tak intensywnym dniu, kolejny to warsztaty do wyboru. W zależności od naszych zainteresowań, wśród szerokiego wachlarza możliwych zajęć, możemy wybrać najciekawsze. Wśród nich do wyboru m.in:
- Facebook Ads z Piotrem Chmielewskim
- Google Analytics z Maciejem Lewińskim
- E-mail marketing z Artutrem Smolickim
- Google AdWords z Krzysztofem Wrońskim
- Pozycjonowanie z Marcinem Kordowskim
Zgłoszenia oraz pełen program na: kongres-online.pl. Jeszcze dziś dostępne są bilety w cenie promocyjnej.
Portal Social Press jest patronem medialnym wydarzenia.