X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook testuje funkcję wspólnych powiadomień dla swoich aplikacji

Światowy gigant testuje funkcję, która mogłaby ułatwić życie użytkownikom z jego rodziny. Jak miałaby działać?

Facebook testuje funkcję wspólnych powiadomień dla swoich aplikacjifot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Facebook ma w garści najpopularniejsze aplikacje społecznościowe. Jest właścicielem samego portalu, z którego korzysta obecnie 1,94 miliarda użytkowników miesięcznie, Messengera, który w Polsce cieszy się większą popularnością niż sam serwis oraz Instagrama, którego używa miesięcznie 700 milionów osób. Nic dziwnego więc, że firma cały czas pracuje nad tym, aby utrzymać się na fali popularności i ułatwić życie ich użytkownikom.

Jak donosi TechCrunch, Facebook testuje aktualnie nową funkcję dla aplikacja ze swojej rodziny. Facebook, Messenger i Instagram miałyby posiadać wspólny licznik powiadomień otrzymywanych z wszystkich tych aplikacji. Dwa pierwsze programy są ze sobą ściśle zintegrowane, natomiast Instagram, mimo możliwości połączenia go z portalem stanowił dotąd bardziej odrębną platformę. Od teraz miałoby się to zmienić. U góry okna Aktualności widoczna byłaby miniatura z naszym zdjęciem profilowym i liczba otrzymanych powiadomień. Po kliknięciu w nią pojawiałyby się pasek ze zbiorczymi informacjami o poszczególnych aplikacjach.

fot. techcrunch.com

fot. techcrunch.com

Dzięki wprowadzeniu tej możliwości użytkownicy nie przeoczyliby notyfikacji o nowych wiadomościach, lajkach lub innych aktywnościach. Dla posiadaczy kont we wszystkich platformach od światowego giganta mogłoby być to spore ułatwienie, ponieważ nie wymagałoby przełączania się między kontami przy każdym powiadomieniu. Rzecznik prasowy firmy przekazał dziennikarzowi TechCrunch, że testy odbywają się obecnie na małym zakresie i opcji tej skorzystać tylko wybrani użytkownicy. Być może już wkrótce zostanie oficjalnie wprowadzona na szerszą skalę, także w Polsce.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail