reklama
Już 23 maja, we wtorek, o godzinie 19.00 w Wyższej Szkole Europejskiej będzie miała miejsce pierwsza krakowska aula. Aula Polska to cykliczne spotkania osób zainteresowanych i związanych z nowymi technologiami, branżą internetową i przedsiębiorczością. Uczestnicy wydarzenia poznają tajniki e-commerce. Dowiedzą się jak stworzyć sklep, ulepszyć konwersję i jakimi trendami się kierować. Podczas wydarzenia wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu i e-commercu podzielą się eksperci i praktycy.
Wśród zaproszonych prelegentów są: Paweł Sala, który przedstawi sposoby na zwiększenie konwersji w e-commerce, Mariusz Wesołowski, ktory zestawi nowe trendy i obowiązek znakowania produktów umieszczonych w Google Shopping oraz Google AdWords numerem GTIN, Tomasz Tybon, który przybliży to, jak zbudować sklep w oparciu o doświadczenie tysięcy sklepów internetowych, a także Grzegorz Miłkowski oraz Katarzyna Bienussa, którzy opowiedzą o ecommerce na sterydach dzięki content marketingowi.
Eventy organizowane w innych miastach, z ramienia Auli, cieszą się bardzo dobrą opinią wśród swoich uczestników.
Wczorajsza Aula była pierwsza, na której miałem okazję być. Robi wrażenie. Ludzie, wolumen, tematy, jakość – osiągneliście coś, na co inni pracowaliby dłuuuugo, nazywali to konferencjami i używali Bóg wie jakiego marketingu, żeby sciągnąć tam ludzi. Robi wrażenie.
– Yuri Drabent
Wstęp i zapisy są bezpłatne. Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie Auli.
Portal Social Press jest patronem medialnym wydarzenia.