reklama
MIXX Awards – najważniejszy konkurs branży interaktywnej – jest adresowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji. To konkurs dla projektów zarówno wysokobudżetowych, jak i niskobudżetowych. Warunkiem wzięcia w nim udziału jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Projekty należy zgłaszać poprzez stronę www.mixx-awards.pl .
– Założeniem nagród MIXX jest wyróżnienie kampanii interaktywnych, które są najlepszym połączeniem kreatywności i efektywności. Gorąco zachęcamy do udziału wszystkie organizacje, nie tylko te duże czy z imponującym dorobkiem. Chcemy, by konkurs był okazją do prezentacji osiągnięć także dla agencji mniejszych, niezależnych czy wyspecjalizowanych – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość – jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.
Zwycięskie projekty mają inspirować, wskazywać trendy i kierunki rozwoju branży cyfrowej. Mają też służyć edukacji rynku w zakresie najskuteczniejszych rozwiązań w reklamie cyfrowej. Dlatego wyróżniane są te kampanie, które zaciekawiają, poruszają i angażują najsilniej, a przede wszystkim najefektywniej zachęcają do interakcji z marką.
W tym roku nagrody będą przyznawane w 20 kategoriach konkursowych, tradycyjnie zostaną także przyznane nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda za szczególne osiągnięcia życiowe.
Twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace w kategoriach:
- Brand Awareness and Positioning
- Product Launch
- Direct Response and Lead Generation
- Cross-Media Integration
- Digital Driven
- Public Service and non-profit campaign
- Branded Content
- Branded Site
- Social Community Building
- Online Marketing with Influencer
- Mobile
- Video on-line
- Games
- Off-line Digitizing
- Innovations
- Use of Technology
- Internet of Things
- Business-to-Business
- UX
Laureatów konkursu wybierze jury składające się z wybitnych ekspertów branży – przedstawicieli agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach. W tym roku ponownie zostali zaproszeni do udziału przedstawiciele marketerów. Nad przebiegiem głosowania będzie czuwał zewnętrzny audytor, firma PwC. Zwycięzców poznamy 27 listopada br. podczas uroczystej gali.
Konkurs jest organizowany od 11 lat przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od pięciu lat towarzyszy mu Mixx Conference – wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy. Jest to jedyna konferencja, podczas której przestawiane są wyłącznie najciekawsze przykłady kampanii.
MIXX Awards to konkurs międzynarodowy, odbywający się w wielu krajach. Po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB. W Polsce odbywa się od 2006 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja Mixx Awards w Europie.
Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.
Portal SocialPress jest patronem medialnym wydarzenia.